Feladatok:

  • munkaügyi feladatok ellátása (jelenlét program feltöltése, kezelése, szabadságok rögzítése), kollégák munkaügyi dokumentumainak előkészítése, megfelelőség biztosítása, ellenőrzése
  • feladata a beszerzés indítása, dokumentálása, átvétele, határidők figyelése
  • feladata a raktározás, raktárkezelés, rendelések elkészítése, átvétele a központ intézmény és a hozzá tartozó támogatott lakhatás házak tekintetében
  • feladata az adományok kezelése és szervezeti egységek közötti elosztása
  • feladata a számlák kezelése, számlák alaki megfelelőségének ellenőrzése, teljesítésigazolásra előkészítés, elvégzi a szükséges kapcsolódó egyeztetéseket, ellenőrzéseket, a számlákhoz szükséges mellékleteket elkészíti
  • pénzügyi és munkaügyi területen adatot szolgáltat
  • részt vesz az intézményi leltározásban, selejtezésben

Elvárások:

  • min. középfokú gazdasági vagy pénzügyi végzettség
  • pontosság, precizitás, rugalmasság
  • büntetlen előélet, cselekvőképesség
  • fogyatékos személyek elfogadása

Előny:

  • hasonló munkakörben szociális intézményben szerzett tapasztalat
  • raktározási gyakorlat

Amit ajánlunk:

  • Bérezés: közalkalmazotti bértábla szerinti alapbér, jogszabály szerinti ágazati pótlék, munkahelyi pótlék, utazási költségtérítés
  • 15.000 Ft SZÉP kártya hozzájárulás próbaidőt követően
  • beiskolázási támogatás
  • szakmai tréningek
  • közösségi programok
  • befogadó, támogató munkakörnyezet

Jogviszony jellege, időtartama:

  • Határozatlan idejű jogviszony
  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye: Göd, Munkácsy M. u 2.

Jelentkezés emailben: 8cb4c866@hr.maltai.hu