Ezt a cikket több mint egy éve publikáltuk. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben.

360° CSR

A CSR nem egy önállóan létező terület, hanem a vállalat, a márka minden elemét átható irányító szemlélet. Egy vállalat elsődleges célja természetes módon a profit létrehozása, hiszen ez ad lehetőséget az innovációra, egyben a társadalmi befektetésekre is.

CSR és márkaépítés

A vállalatoknál egyre inkább elfogynak a termékmegkülönböztető előnyök, a márkáknak nincs mondanivalójuk, ezért nem létrehoznak történeteket, hanem meglévő ügyekhez, akár társadalmi problémák megoldásához csatlakoznak.

Tehát a CSR és a branding egyre inkább közös utakat keres és talál magának.

Abban a pillanatban, hogy egy vállalat társadalmi ügyek részesévé válik, természetesen egyfajta márkát épít.

Sokszor éri az a vád a vállalatokat, hogy a CSR tevékenységük csak kommunikációs célokat szolgál. Gyakori tapasztalat az is, hogy a CSR tevékenységet a márka életétől független szponzorációs tevékenységként kezelik.

A fenntarthatósági célok márkastratégiába integrálásával a CSR tevékenység valódi és hiteles társadalmi befektetéssé válik, mely hosszútávon a vállalat, a márka értékének növeléséhez járul hozzá.

CSR mint vállalat- és márkairányító szemlélet

Akkor lehet hosszú távon sikeres egy vállalat, ha az első számú vezető, a menedzsment és a munkatársak is tisztában vannak a fenntartható fejlődés irányaival, értékeivel és ez jelen van a döntéseikben is.

A konferencia célja:

A CSR és branding területek összefonódásának megmutatása  vezető külföldi és hazai szakemberek előadásain keresztül. Kitekintést adni, hogyan valósul meg a fenntarthatósági stratégia  különböző márkák életében különböző  piacokon jelenlévő szereplők esetén.

Mit ad a konferencia?

Új szemléletmódot, nemzetközi kitekintést, tartalmat, élményt, inspirációt, forintosítható tudást, networking lehetőségeket.

A konferenciát megnyitja:

A konferencia díszvendége, a BrandTrend ausztriai márkatanácsadó partnercégének vezetője, Herr Dpl.Kfm. Graf.  Manfred Enzlmüller, az Alsó-Ausztriai Gazdasági Kamara reklám és kommunikációs szakcsoportjának vezetője, egyben a DieMarkenWertExperten márkatanácsadó Intézet alapító tulajdonosa

Ez a CSR könyvbemutató

Kőszegi András “EZ A CSR – 51 felelős beszélgetés“ című hardcover interjúkötete szintén itt kerül bemutatásra.

Mercedes-Benz gyárlátogatás

Az első 100 fő jelentkező testközelből élheti át, hogyan gyártják a vevők igényeire testreszabott, legmodernebb technológiával készülő autókat, és bepillantást nyerhet a gyárlátogatás során az autógyártás folyamataiba! A gyártócsarnokok megtekintése során személyesen megtapasztalhatja, hogyan születik a Mercedes-Benz CLA- és a B-osztály, és hogyan végzik munkájukat a Mercedes-Benz munkatársai.

forrás, bővebben: ezacsr360.hu