A munkakör célja:

Az adománygyűjtési vezető legfontosabb célja maximalizálni a magánszemélyektől érkező adományokat.

Az adománygyűjtési vezető felel az egyszeri adományozók behozataláért, rendszeres adományozóvá való konvertálásért, valamint a már megszerzett rendszeres adományozók megtartásáért, a lemorzsolódás csökkentéséért.

 

Új munkatársunk főbb feladatai és felelősségi köre:

  • Felelős a különböző direkt marketing kampányok költségvetéséért és kivitelezéséért.
  • Kapcsolatot tart alvállalkozókkal, marketing/kreatív/hirdetési stb. ügynökségekkel.
  • A postai kampányok gyártási folyamatait kézben tartja, ennek érdekében a nyomdai kivitelezőkkel és postai ügyintézőkkel szorosan együttműködik.
  • A telemarketing kampányok megszervezésében és lebonyolításában együttműködik a telemarketinggel foglalkozó kollégákkal.
  • Az adományozók adatait nyilvántartó adatbázist felhasználói szinten kezeli, részt vesz a napi teendők ellátásában, valamint a fejlesztési folyamatokban, tesztelésekben.
  • Felelős az online adománygyűjtési tevékenységért és fejlesztéséért, ennek kapcsán figyelemmel kíséri a legújabb trendeket. Részt vesz az online kampányok tervezésében és lebonyolításában az online adománygyűjtő kollégával.
  • Szorosan együttműködik a F2F adománygyűjtési vezetővel.
  • Mint vezető motiválja, támogatja és értékeli a hozzá tartozó kis csapat munkatársait ,
  • Munkájáról az Adománygyűjtési- és kommunikációs igazgatónak tartozik beszámolási kötelezettséggel.
  • Az adományozói kapcsolatok kezelése során betartja és betartatja az adatkezelési alapelveket.
  • Kimutatásokat készít szoros együttműködésben az üzleti elemzővel, hogy az adományozók szokásait megismerjük, megértsük.
  • Részt vesz az üzleti elemzések, előrejelzések, éves stratégiák összeállításában az egyéni adományozók vonatkozásában.
  • Felelős az üzleti tervében foglaltak végrehajtásáért, valamint a kitűzött és egyeztetett célok eléréséért.

 Elvárásaink a leendő kollégánk felé:

  • Egyetemi vagy főiskolai végzettséggel rendelkezik (előny: közgazdasági, marketing, értékesítés, kommunikáció).
  • 4 - 5 év szakmai tapasztalata van értékesítési területen és/vagy reklám/PR ügynökségi oldalon
  • Kiváló vezetői képességekkel rendelkezik és ideális esetben legalább 1 éves vezetői tapasztalata van.
  • Magabiztos felhasználói szintű számítógépes ismerettel rendelkezik (Word, Excel, PowerPoint).
  • Kreatív, önálló és teljesítményorientált egyéniség, aki képes csapatban és önállóan is dolgozni.
  • Magas szintű a problémamegoldó képessége és jó a szervezőkészsége.
  • Gyorsan reagál, empatikus és jó stressztűrő képességgel rendelkezik.
  • Könnyen megtalálja a hangot másokkal.
  • Kíváncsi természet és vannak innovatív szakmai elképzelései, amelyeket szívesen megvalósítana.
  • Rendelkezik jogosítvánnyal.
  • Büntetlen előéletű

 Előnyt jelent: 

  • Magabiztos folyékony angol nyelvtudás
  • Gyermekvédelmi ismeretek
  • Nemzetközi tapasztalatok
  • Ügynökségi háttér

A munkavégzés helye és foglalkoztatás: 

  • Budapest
  • Részben van lehetőség otthoni munkavégzésre is

 Amit ajánlunk: 

  • Sokoldalú és kihívásokkal teli feladatok egy nemzetközi munkakörnyezetben.
  • Értékes szakmai kapcsolatrendszer kiépítése az alapítvány szakmai csapatával és a partnerszervezetekkel.
  • Támogató, együttműködő csapat, és barátságos munkahelyi légkör.
  • Lehetőség bevonódásra az alapítvány nemzetközi munkájába is, megismerve a legújabb jó gyakorlatokat.
  • A szakmai továbbképzések támogatása.
  • Home office lehetőség. 

 

Ha úgy érzi, hogy a fenti leírás Önre illik, akkor kérjük, hogy a munkakör megjelölésével küldje el magyar  és angol fényképes, szakmai önéletrajzát és motivációs levelét fizetési igény megjelölésével, legkésőbb 2024. október 18-ig a következő e-mail címre: hr@sos.hu