Főbb feladatok, munkák: pénzügyi adminisztratív feladatok ellátása, házipénztár kezelése, könyvelővel való kapcsolattartás, jogdíjak utalása, pénzügyi elszámolás és beszámoló elkészítése, a szervezet éves költségvetésének elkészítése, bejövő-kimenő számlák kezelése.
Az álláshoz tartozó elvárások: pénzügyi, szakirányú végzettség, munkatapasztalat, számítógépes ismeretek, nagyfokú precizitás, megbízhatóság, munkabírás, terhelhetőség, kezdeményezőkészség, rugalmasság, önállóság, problémamegoldó készség, jó kommunikációs készség.
Az állás betöltéséhez előnyt jelent: felsőfokú végzettség, könyvelési, bérszámfejtési ismeretek, a civil szférában való jártasság, a vonatkozó jogszabályok ismerete.
Amit kínálunk: hosszú távú munkalehetőség, felelősségteljes munkakör.
Az eddigi releváns munkatapasztalatokat, a feladat ellátásához szükséges kompetenciákat hangsúlyozó, magyar nyelvű önéletrajzot a bérigény megjelölésével allas (kukac) miszje (pont) hu címre várjuk, pénzügyes jeligével.