(heti 20 óra, napi átlag 4 óra munkaidő)
Az ideális jelentkező nem riad meg az adminisztratív munkától, hasonló munkatapasztalatokkal rendelkezik, elkötelezett a társadalmi felelősségvállalás mellett és hosszú távon szeretne csatlakozni egy Afrikában hosszú távú fejlesztési projektekkel, Magyarországon ismeretterjesztő és tolerancianövelő programokkal foglalkozó civil szervezethez.
Feladatok:
• Számlák, bankkivonatok rögzítése, dokumentálása.
• Banki utalások, készpénzes kifizetések bonyolítása, dokumentálása.
• Év végi zárási munkák előkészítése a könyvelés számára, közreműködés az éves mérleg és eredmény-kimutatás elkészítésében.
• Kapcsolattartás a könyvelővel, bérszámfejtővel.
• Közreműködés a pénzügyi tervezésben.
• Rendszeres pénzügyi jelentések, kimutatások elkészítése.
• Munkavállalók felvételéhez és kiléptetéséhez szükséges adminisztráció előkészítése, részvétel a munkaügyi adminisztrációban.
• Kötelező szabályzatok frissítése, elkészítése.
• Pályázatok tervezésében és az elszámolásokban való aktív közreműködés.
• A területen segítő önkéntesek koordinálása.
• Irodavezetési (beszerzések, postázás, banki ügyintézés stb.) feladatok ellátása
Elvárások:
• pénzügyi, közgazdasági szakirányú középfokú végzettség;
• hasonló munkakörben (lehetőség szerint civil szervezetnél) szerzett legalább 1 éves munkatapasztalat;
• pályázati elszámolásokban szerzett tapasztalat;
• rutin számítógép használatban (Office programok, különösen: Excel);
• precíz, alapos munkavégzés;
• kreativitás, teherbírás, rugalmasság, pozitív hozzáállás.
Előny:
- magyar és EU-s pályázatkezelő rendszerek ismerete;
- civil szervezetnél szerzett munkatapasztalat;
- angol/francia nyelvtudás;
- felsőfokú végzettség;
- könyvelés területén szerzett jártasság;
- számlaképesség;
- egyéb jogviszony megléte.
Amit mi ajánlunk:
- az alapítvány afrikai és hazai közhasznú céljainak támogatása
- tagja lehetsz egy nagyon elkötelezett, lelkes kis csapatnak,
- dinamikus, nyitott, segítőkész közeg
- részben rugalmas munkaidő
Fizetés megegyezés szerint. A pozíció nem főállás. Munkakezdés március hónap folyamán.
Magyar nyelvű önéletrajzot és motivációs levelet a hamvas.balint@afrikaert.hu címre várjuk 2015. február 24-ig. Kérjük, minimum egy leinformálható referencia megjelölését, illetve a fizetési igény megadását is.