Munkavégzés helye: IX. kerület.

Munkaviszony tervezett kezdete: 2015. április 1.

Feladatok:

Projektek pénzügyi menedzselése, költségvetések, pénzügyi elszámolások készítése, szerződésekkel, számlákkal, civil működéssel, színházi besorolással kapcsolatos feladatok, előadások adminisztrációja, pályázati adminisztráció, levelezések, rutinszerű szervezési feladatok, kapcsolattartás partnerekkel, együttműködés a könyvelőkkel, statisztikák, beszámolók, adatközlési kötelezettségek szakszerű teljesítése, stb.

Szükséges:

  • projekt jellegű tevékenységekhez kapcsolódó pénzügyi/irodai adminisztrációban szerzett munkatapasztalat
  • MS Excel magas szintű felhasználói ismerete
  • jó angol nyelvtudás

Szükséges kompetenciák:

  • jó szervező- és problémamegoldó készség
  • terhelhetőség, rugalmasság
  • precíz, megbízható és gyors munkavégzés
  • felelős hozzáállás

Előnyt jelentenek:

  • civil menedzsment tapasztalat
  • projektmenedzsment tapasztalat
  • irodavezetői tapasztalat
  • pályázati adminisztrációban szerzett tapasztalat

Jelentkezést magyar nyelvű szakmai önéletrajzzal a karavanhir@gmail.com címre várunk.

Érdeklődni lehet: Karaván Művészeti Alapítvány, 06 30 867 3804, 06 1 215 2953