Munkavégzés helye: IX. kerület.
Munkaviszony tervezett kezdete: 2015. április 1.
Feladatok:
Projektek pénzügyi menedzselése, költségvetések, pénzügyi elszámolások készítése, szerződésekkel, számlákkal, civil működéssel, színházi besorolással kapcsolatos feladatok, előadások adminisztrációja, pályázati adminisztráció, levelezések, rutinszerű szervezési feladatok, kapcsolattartás partnerekkel, együttműködés a könyvelőkkel, statisztikák, beszámolók, adatközlési kötelezettségek szakszerű teljesítése, stb.
Szükséges:
- projekt jellegű tevékenységekhez kapcsolódó pénzügyi/irodai adminisztrációban szerzett munkatapasztalat
- MS Excel magas szintű felhasználói ismerete
- jó angol nyelvtudás
Szükséges kompetenciák:
- jó szervező- és problémamegoldó készség
- terhelhetőség, rugalmasság
- precíz, megbízható és gyors munkavégzés
- felelős hozzáállás
Előnyt jelentenek:
- civil menedzsment tapasztalat
- projektmenedzsment tapasztalat
- irodavezetői tapasztalat
- pályázati adminisztrációban szerzett tapasztalat
Jelentkezést magyar nyelvű szakmai önéletrajzzal a karavanhir@gmail.com címre várunk.
Érdeklődni lehet: Karaván Művészeti Alapítvány, 06 30 867 3804, 06 1 215 2953