Az UNICEF Magyarország az UNICEF nemzeti bizottságaként anyagi forrásokat gyűjt a szervezet nemzetközi céljainak megvalósítására, a világ legkiszolgáltatottabb, veszélyben élő gyermekeinek a védelmére.
Hazai programjaink hátrányos helyzetű gyerekeket és nehéz sorsú fiatalokat segítenek, harcolunk a gyermekbántalmazás minden formája ellen, dolgozunk a gyermekek lelki egészségéért, a gyermekjogok érvényesítéséért és minden gyermek legfőbb érdekeiért.
A pénzügyi és adminisztratív munkatárs főbb feladatai szervezetünknél:
• a Pénzügyi és Operatív Igazgató munkájának támogatása
• házipénztár kezelése, nyilvántartása
• utalások összekészítése, rögzítése
• nyilvántartások naprakész vezetése
• szállítói számlák, teljesítésigazolások adminisztrálása és kapcsolódó könyvelési anyag
előkészítése könyvelő irodának
• rendszeres riportok készítése
• alapvető irodavezetői teendők: csomagok, levelek postázása, iktatás, irodaszerek és egyéb
használati eszközök beszerzése, irodai adminisztráció, dokumentumok lefűzése
Téged keresünk, ha:
• min. 1 év ügyviteli tapasztalattal rendelkezel
• szakirányú/felsőfokú végzettséged van
• analitikus szemléletmód jellemez
• erős Excel tudással rendelkezel
• ha erősséged a precizitás
• ha proaktív vagy és megoldásorientált
Amit nyújtani tudunk:
• olyan munkát, ami hivatás is egyben
• nemzetközileg is elismert szervezet tagja lehetsz
• izgalmas és sokszínű projektek megismerése belülről is
• lendületes és fiatalos csapat
• béren felül cafeteria juttatás
Kérjük, hogy jelentkezésedet önéletrajzzal, rövid motivációs levéllel, bruttó bérigény megjelöléssel juttasd el számunkra a munka@unicef.hu címre.