Az Ökopolisz Alapítvány az LMP által alapított, 2010. augusztus 6-án bejegyzett pártalapítvány, melynek célja az állampolgári tájékoztatás és tájékozódás javítása, a politikai kultúra fejlesztése és a közjó szolgálata, kiemelten az ökopolitikai gondolkodásmód elterjesztése, az ökopolitikai alternatívák megfogalmazása, valamint az ökopolitika képviseletének elősegítése a fenntarthatóság, a közügyekben való állampolgári részvétel és az igazságosság széleskörű népszerűsítése révén.
Az Alapítvány e célok érdekében 2011-ben saját megvalósításban indítja el kutatási és oktatási programjait, az ökopolitikai ügyekben való társadalmi részvételt ösztönző programját, valamint az ökopolitika népszerűsítését célzó rendezvényeit. Ezen kívül pályáztatási és támogatási tevékenységet folyat, és részt vállal az ökopolitikai tudásanyag gyűjtésében és közreadásában.
Az alapítvány általános asszisztensének munkáltatója az Alapítvány ügyvezetője
Főbb feladatok és felelősségek:
• Adminisztratív és szervezési (titkársági) feladatok: jegyzőkönyvek, emlékeztetők, jelentések, stb. készítése, megbeszélések, ülések, események szervezése, az alapítvány munkatársainak, programvezetőinek az ügyvezetőnek, valamint a kuratórium munkájának operatív és adminisztratív támogatása,
• Program- és rendezvényszervezői feladatok, különös tekintettel az alapítvány Oktatási és Társadalmi Részvétel programjára
• Bejövő/kimenő posta iktatása, illetékeshez továbbítása, postai ügyintézés
• Árajánlatok bekérése, kiválasztást követően megrendelés, illetve szerződés-előkészítés a jogásszal, teljesítés figyelemmel kísérése, adminisztrálása
• Pályázatok nyilvántartásba vétele, adatfeldolgozás, döntés-előkészítés, szerződéskötések előkészítése, teljesítés figyelemmel kísérése, kapcsolattartás a pályázó szervezetekkel
• Belföldi és külföldi kiküldetésekkel kapcsolatos szervezési feladatok, adminisztráció,
• Az Alapítvány dokumentációs rendszerének karbantartása,
• Az alapítványi iroda működtetésével kapcsolatos feladatok,
• A gazdálkodásért felelős munkatárssal együttműködésben a pénzügyi végrehajtási feladatok elvégzése (szerződések, számlák, nyilvántartásában való részvétel, levelezés, kapcsolattartás könyvelővel, stb.), a munkáltatással kapcsolatos adminisztrációban való részvétel
• Az Alapítvány programjaiban asszisztensi, szervezési feladatok ellátása
• Irodai beszerzések intézése
Elvárások:
• az önálló munkavégzés képessége,
• jó szervezési és kommunikációs készség,
• empátia, kooperativitás,
• precizitás, határidők betartása,
• az alapítványéhoz hasonló méretű és/vagy profilú szervezetben szerzett adminisztrátori tapasztalat.
Előnyök:
• pénzügyi asszisztensi tapasztalatok
• rendezvényszervezési tapasztalatok
• angol nyelvtudás
Jelentkezés: Magyar nyelvű szakmai önéletrajz és motivációs levél, továbbá a fizetési igény megjelölésével a megadott e-mail címen
Jelentkezés határideje: 2011. szeptember 30.
Kontakt: Szita Lívia
Kontakt email: allas@okopoliszalapitvany.hu
Munkába állás ideje: a megállapodást követően haladéktalanul