Munkavégzés helye: Budapest, XXI. kerület, Szent Imre tér mellett (HÉV megállóhoz közel)
Feladatok:
- Adminisztrációs feladatok ellátása,
- Irodai infrastruktúra működtetése, fejlesztése, rendjének fenntartása,
- Bejövő és kimenő posta, csomag, iratok, számlák kezelése,
- Személyi asszisztencia,
- Pályázatírással kapcsolatos feladtok ellátása, benyújtások támogatása,
- Projektek megvalósításának segítése,
- Elszámolások, beszámolók elkészítésének támogatása,
Elvárások
- Gazdasági főiskolai/egyetemi végzettség (vagy esetleg ha folyamatban van),
- Releváns tapasztalatok civil szervezetek működésével kapcsolatban (akár önkéntesség is),
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek, MS Office használat,
- Jó kommunikációs képesség,
- Jó problémamegoldó képesség,
- Rugalmasság, alkalmazkodóképesség,
- Megbízhatóság, precizitás
Előnyt jelent:
- B kategóriás jogosítvány,
- Angol nyelv társalgási szintű ismerete,
- Pályázatok kezelésében szerzett tapasztalatok (pl.: NEA, Earsmus+),
- Kapcsolódás az Alapítvány legfontosabb témáihoz (munka világa, ifjúság, hátrányos helyzetűek segítése).
Amit kínálunk
- Teljes munkaidő (heti 40 óra), Munka Törvénykönyve szerinti foglalkoztatás
- Határozatlan idejű munkaszerződés, 3 hónap próbaidő kikötésével
- Családias, barátságos munkakörnyezet,
- Fejlődési lehetőség,
- Kellemes, rugalmas munkahelyi légkör,
- Home office lehetősége.
Jelentkezés menete: Önéletrajz (fizetési igény megjelölésével) és legfejlebb fél oldalas motivációs levél elektronikus megküldésével az info@jatszoteralapitvany.hu e-mail címre. Első körös kiválasztás esetén személyes interjút, illetve próbafeladat következik, ami alapján véglegesítjük a dön tésünket.
Kezdési időpont: a jelentkezések elbírálását követően azonnal (várhatóan 2025. január).
Bővebb infrormáció az alapítványről:
https://jatszoteralapitvany.hu/
https://jatszoteralapitvany.hu/iranytu
Minden jelentkezőnek válaszolunk! Jelentkezz te is!