Munkavégzés helye: Budapest, XXI. kerület, Szent Imre tér mellett (HÉV megállóhoz közel)

Feladatok:

  • Adminisztrációs feladatok ellátása,
  • Irodai infrastruktúra működtetése, fejlesztése, rendjének fenntartása,
  • Bejövő és kimenő posta, csomag, iratok, számlák kezelése,
  • Személyi asszisztencia,
  • Pályázatírással kapcsolatos feladtok ellátása, benyújtások támogatása,
  • Projektek megvalósításának segítése,
  • Elszámolások, beszámolók elkészítésének támogatása,

Elvárások

  • Gazdasági főiskolai/egyetemi végzettség (vagy esetleg ha folyamatban van),
  • Releváns tapasztalatok civil szervezetek működésével kapcsolatban (akár önkéntesség is),
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek, MS Office használat,
  • Jó kommunikációs képesség,
  • Jó problémamegoldó képesség,
  • Rugalmasság, alkalmazkodóképesség,
  • Megbízhatóság, precizitás

Előnyt jelent:

  • B kategóriás jogosítvány,
  • Angol nyelv társalgási szintű ismerete,
  • Pályázatok kezelésében szerzett tapasztalatok (pl.: NEA, Earsmus+),
  • Kapcsolódás az Alapítvány legfontosabb témáihoz (munka világa, ifjúság, hátrányos helyzetűek segítése).

Amit kínálunk

  • Teljes munkaidő (heti 40 óra), Munka Törvénykönyve szerinti foglalkoztatás
  • Határozatlan idejű munkaszerződés, 3 hónap próbaidő kikötésével
  • Családias, barátságos munkakörnyezet,
  • Fejlődési lehetőség,
  • Kellemes, rugalmas munkahelyi légkör,
  • Home office lehetősége.

Jelentkezés menete: Önéletrajz (fizetési igény megjelölésével) és legfejlebb fél oldalas motivációs levél elektronikus megküldésével az info@jatszoteralapitvany.hu e-mail címre. Első körös kiválasztás esetén személyes interjút, illetve próbafeladat következik, ami alapján véglegesítjük a dön tésünket.

Kezdési időpont: a jelentkezések elbírálását követően azonnal (várhatóan 2025. január).

Bővebb infrormáció az alapítványről:

https://jatszoteralapitvany.hu/

https://jatszoteralapitvany.hu/iranytu

 

Minden jelentkezőnek válaszolunk! Jelentkezz te is!