A kommunikációs szakértő feladata:
- a kommunikációs stratégia kialakítása és végrehajtása,
- a kommunikációs terület munkájának megszervezése
- kapcsolattartás a sajtó képviselőivel
- kapcsolattartás szakmai partnerekkel
- tartalomgyártás (cikkek, közlemények írása, digitális tartalom előállítása),
- a kommunikációs digitális csatornák (honlap, közösségi média platformok) irányítása és felügyelete
- a felelősségi körhöz tartozó adminisztrációs feladatok végrehajtása
- sajtó-, és szakmai események szervezése
- társterületek szakmai támogatása
Az ideális jelölt:
- kiválóan ír és beszél angolul és magyarul
- legalább öt éves tapasztalattal rendelkezik PR/marketing területen
- aktív sajtókapcsolatokkal bír a média minden területén
- jó csapatjátékos
- képes vezetőként támogatni és megszervezni napi szinten egy kisebb csapat munkáját
- ismeri a közösségi média felületeket - a digitális, videókészítési tudás előnyt jelent
- terhelhető, önállóan dolgozik
- felsőfokú végzettséggel rendelkezik
- előnyt jelent továbbá: a médiában szerzett tapasztalat, rendezvényszervezésben szerzett jártasság, vezetői tapasztalat
Amit nyújtani tudunk:
- olyan munka, ami hivatás is egyben
- nemzetközileg is elismert szervezet tagja lehetsz
- izgalmas és sokszínű feladatok
- folyamatos fejlődési lehetőség
- lendületes és fiatalos csapat
- azonnali kezdési lehetőség
- home office munkavégzés lehetősége heti néhány alkalommal
Pályázatodat kérjük, hogy bruttó bérigény megjelölésével, motivációs levéllel és CV-vel küldd el nekünk a munka@unicef.hu címre.