A kommunikációs szakértő feladata:

  • a kommunikációs stratégia kialakítása és végrehajtása,
  • a kommunikációs terület munkájának megszervezése
  • kapcsolattartás a sajtó képviselőivel
  • kapcsolattartás szakmai partnerekkel
  • tartalomgyártás (cikkek, közlemények írása, digitális tartalom előállítása),
  • a kommunikációs digitális csatornák (honlap, közösségi média platformok) irányítása és felügyelete
  • a felelősségi körhöz tartozó adminisztrációs feladatok végrehajtása
  • sajtó-, és szakmai események szervezése
  • társterületek szakmai támogatása

 Az ideális jelölt:

  • kiválóan ír és beszél angolul és magyarul
  • legalább öt éves tapasztalattal rendelkezik PR/marketing területen
  • aktív sajtókapcsolatokkal bír a média minden területén
  • jó csapatjátékos
  • képes vezetőként támogatni és megszervezni napi szinten egy kisebb csapat munkáját
  • ismeri a közösségi média felületeket - a digitális, videókészítési tudás előnyt jelent
  • terhelhető, önállóan dolgozik
  • felsőfokú végzettséggel rendelkezik
  • előnyt jelent továbbá: a médiában szerzett tapasztalat, rendezvényszervezésben szerzett jártasság, vezetői tapasztalat

 Amit nyújtani tudunk: 

  • olyan munka, ami hivatás is egyben
  • nemzetközileg is elismert szervezet tagja lehetsz
  • izgalmas és sokszínű feladatok
  • folyamatos fejlődési lehetőség
  • lendületes és fiatalos csapat
  • azonnali kezdési lehetőség
  • home office munkavégzés lehetősége heti néhány alkalommal

 Pályázatodat kérjük, hogy bruttó bérigény megjelölésével, motivációs levéllel és CV-vel küldd el nekünk a munka@unicef.hu címre.