Az Ökopolisz Alapítvány az LMP által alapított, 2010. augusztus 6-án bejegyzett pártalapítvány, melynek célja az állampolgári tájékoztatás és tájékozódás javítása, a politikai kultúra fejlesztése és a közjó szolgálata, kiemelten az ökopolitikai gondolkodásmód elterjesztése, az ökopolitikai alternatívák megfogalmazása, valamint az ökopolitika képviseletének elősegítése a fenntarthatóság, a közügyekben való állampolgári részvétel és az igazságosság széleskörű népszerűsítése révén.
Az Alapítvány e célok érdekében 2011-ben saját megvalósításban indítja el kutatási és oktatási programjait, az ökopolitikai ügyekben való társadalmi részvételt ösztönző programját, valamint az ökopolitika népszerűsítését célzó rendezvényeit. Ezen kívül pályáztatási és támogatási tevékenységet folyat, és részt vállal az ökopolitikai tudásanyag gyűjtésében és közreadásában.
Az Alapítvány éves költségvetése hozzávetőleg 100 mFt

Főbb feladatok és felelősségek:

  • Felelős az Alapítvány éves és rövidebb távú pénzügyi tervezéséért, a tervek követéséért
  • Felelős az Alapítvány támogatási (pályáztatási) tevékenységéért
  • Felelős az Alapítvány pénzforgalmának megtervezéséért, betartásáért, lebonyolításáért
  • Felelős a munkáltatással kapcsolatos adminisztrációért
  • Felelős a pénzügyi dokumentációjáért, a megbízott könyvelő céggel való folyamatos és a könyvvizsgálóval való szükség szerinti kapcsolattartásért
  • A könyvelővel együttműködésben elkészíti a pénzügyi beszámolókat az Alapítvány vezetése számára, a könyvelő által készített mérleget és eredménykimutatást ellenőrzi
  • Naprakészen tartja, betartja és betartatja a pénzügyi szabályzatokat
  • Amennyiben az Alapítvány pályázóként indul, felelős a pályázati költségvetés elkészítéséért és megvalósításáért
  • A programvezetőkkel együttműködésben elkészíti és naprakészen tartja az alapítványi programok költségvetését
  • Felelős a pénzügyi területen felhalmozódó tudás megőrzéséért, fejlesztéséért, szervezeten belüli hozzáférhetőségéért és megosztásáért
  • Figyeli és értékeli az Alapítvány gazdálkodását és pénzügyeit érintő kockázatokat, javaslatot készít ezek kezelésére az ügyvezető számára
  • A pénzügyekért és gazdálkodásért felelő munkatárs munkáltatója az Alapítvány ügyvezetője, munkáját általános (nem hozzá rendelt) asszisztens segíti

Elvárások:

  • felsőfokú szakirányú végzettség,
  • az önálló munkavégzés képessége,
  • empátia, kooperativitás,
  • precizitás, határidők betartása,
  • az alapítványéhoz hasonló méretű és/vagy profilú szervezet pénzügyi területén szerzett tapasztalat,

Előnyök:

  • angol nyelvtudás
  • mérlegképes könyvelői képesítés

Jelentkezés:

Magyar nyelvű szakmai önéletrajz és motivációs levél, továbbá a fizetési igény megjelölésével a megadott e-mail címen

Jelentkezés határideje: 2011. május 15.

Kontakt: Hámori Ferenc
Kontakt email: allas@okopoliszalapitvany.hu

Munkába állás ideje: a megállapodást követően haladéktalanul