Az Artemisszió Alapítvány több, mint 25 éve dolgozik azon, hogy Magyarországon egy együttműködő, szolidáris társadalom jöjjön létre, ahol a sokszínűség érték, és a hátránnyal indulók is esélyt kapnak. Célul tűztük ki a különböző kulturális, etnikai és társadalmi csoportok közötti párbeszéd és közeledés erősítését, a kölcsönös megértés elősegítését, a hátrányos helyzetű csoportok társadalmi integrációjának támogatását. Hiszünk abban, hogy a kulturális identitás egyfajta erőforrás, és a kulturális sokféleség iránti tisztelet egy globalizálódó világban nem csak egy olyan szükséges kompetencia, amely elengedhetetlen a békés egymás mellett éléshez, de az egyén és a közösség fejlődésének is záloga.
A pénzügyi-irodai asszisztens feladatköre
- A szervezet bejövő és kimenő számláinak folyamatos vezetése, az adatokból a szervezeten belül szükség szerint kimutatások készítése
- Iránymutatás mellett a számlák projektekhez való rendelése a szervezet pénzügyi adminisztrációjában
- Kiküldetési rendelvények, útnyilvántartások összeállítása
- Házipénztár kezelése, készpénzigények teljesítése
- Készpénzes adományok adminisztrációjának vezetése
- Könyvelési anyagok előkészítése, könyvelőnek való eljuttatása
- Munkavállalói távollétek (szabadságok, betegszabadságok) vezetése
- A szervezet általános adminisztrációjával kapcsolatos feladatok végzése
- Projektadminisztráció támogatása, esetenként kommunikációs tevékenység megvalósítása iránymutatás alapján
- Közreműködés az elszámolások előkészítésében, riportokban
- Projektesemények szervezésének támogatása, utazásszervezésben közreműködés
- Postafiók, postai küldemények kezelése
- Irodai eszközök beszerzése, működtetése
- Szolgáltatásokhoz kapcsolódóan árajánlatok bekérése, belső egyeztetést követően megrendelése
- Papíralapú mapparendszer, iratok rendbentartása az irodában
- Szervezeti könyvtári adatbázis karbantartása
- Részvétel az Artemisszió munkájában és közösségi tevékenységeiben
Az ideális munkatárs:
- Stabil tapasztalattal rendelkezik releváns pénzügyi és/vagy adminisztrációs területen
- Szeret és tud csapatban dolgozni, ugyanakkor saját feladatainak priorizálására és ütemezésére is képes
- Precíz és megoldásfókuszú
- Nem okoz gondot számára párhuzamos munkafolyamatok vitele és nyomonkövetése
- Irodai és home office munkamódban egyaránt szívesen és megbízhatóan dolgozik
- Elkötelezett az Artemisszió alapértékei és céljai iránt
- Legalább középfokon magabiztosan használja az angol nyelvet szóban és írásban egyaránt
Előnyt jelent:
- Pénzügyi végzettség
- Civil szférában szerzett tapasztalat
- Pályázati elszámolásokban tapasztalat
- Legalább 3 év munkahelyi tapasztalat valamilyen releváns területen
A munkaviszony heti 40 órás, teljes munkaidős, határozatlan idejű.
A kiválasztást követően akár azonnal betölthető.
Bérezés: Megállapodás szerint, a szervezet bérskálájának megfelelően.
Munkavégzés helye: Budapest, VIII. kerület, illetve részben home office
Jelentkezés: Kérjük, hogy önéletrajzodat és a motivációs leveledet 2025. január 5-én 24:00-ig küldd el az info@artemisszio.hu e-mail címre, a levél tárgya „Jelentkezés pénzügyi-irodai asszisztensnek” legyen, a mellékelt dokumentumok elnevezése pedig Vezetéknév Keresztnév_CV és Vezetéknév Keresztnév_Motivációs levél mintát kövesse. A kiválasztás menete folyamatos, és többfordulós.