Az Artemisszió Alapítvány több, mint 25 éve dolgozik azon, hogy Magyarországon egy együttműködő, szolidáris társadalom jöjjön létre, ahol a sokszínűség érték, és a hátránnyal indulók is esélyt kapnak. Célul tűztük ki a különböző kulturális, etnikai és társadalmi csoportok közötti párbeszéd és közeledés erősítését, a kölcsönös megértés elősegítését, a hátrányos helyzetű csoportok társadalmi integrációjának támogatását. Hiszünk abban, hogy a kulturális identitás egyfajta erőforrás, és a kulturális sokféleség iránti tisztelet egy globalizálódó világban nem csak egy olyan szükséges kompetencia, amely elengedhetetlen a békés egymás mellett éléshez, de az egyén és a közösség fejlődésének is záloga.

 

A pénzügyi-irodai asszisztens feladatköre

  • A szervezet bejövő és kimenő számláinak folyamatos vezetése, az adatokból a szervezeten belül szükség szerint kimutatások készítése
  • Iránymutatás mellett a számlák projektekhez való rendelése a szervezet pénzügyi adminisztrációjában
  • Kiküldetési rendelvények, útnyilvántartások összeállítása
  • Házipénztár kezelése, készpénzigények teljesítése
  • Készpénzes adományok adminisztrációjának vezetése
  • Könyvelési anyagok előkészítése, könyvelőnek való eljuttatása
  • Munkavállalói távollétek (szabadságok, betegszabadságok) vezetése
  • A szervezet általános adminisztrációjával kapcsolatos feladatok végzése
  • Projektadminisztráció támogatása, esetenként kommunikációs tevékenység megvalósítása iránymutatás alapján
  • Közreműködés az elszámolások előkészítésében, riportokban
  • Projektesemények szervezésének támogatása, utazásszervezésben közreműködés
  • Postafiók, postai küldemények kezelése
  • Irodai eszközök beszerzése, működtetése
  • Szolgáltatásokhoz kapcsolódóan árajánlatok bekérése, belső egyeztetést követően megrendelése
  • Papíralapú mapparendszer, iratok rendbentartása az irodában
  • Szervezeti könyvtári adatbázis karbantartása
  • Részvétel az Artemisszió munkájában és közösségi tevékenységeiben

 

Az ideális munkatárs:

  • Stabil tapasztalattal rendelkezik releváns pénzügyi és/vagy adminisztrációs területen
  • Szeret és tud csapatban dolgozni, ugyanakkor saját feladatainak priorizálására és ütemezésére is képes
  • Precíz és megoldásfókuszú
  • Nem okoz gondot számára párhuzamos munkafolyamatok vitele és nyomonkövetése
  • Irodai és home office munkamódban egyaránt szívesen és megbízhatóan dolgozik
  • Elkötelezett az Artemisszió alapértékei és céljai iránt
  • Legalább középfokon magabiztosan használja az angol nyelvet szóban és írásban egyaránt

 

Előnyt jelent:

  • Pénzügyi végzettség
  • Civil szférában szerzett tapasztalat
  • Pályázati elszámolásokban tapasztalat
  • Legalább 3 év munkahelyi tapasztalat valamilyen releváns területen

 

A munkaviszony heti 40 órás, teljes munkaidős, határozatlan idejű.

A kiválasztást követően akár azonnal betölthető.

 

Bérezés: Megállapodás szerint, a szervezet bérskálájának megfelelően.

 

Munkavégzés helye: Budapest, VIII. kerület, illetve részben home office

 

Jelentkezés: Kérjük, hogy önéletrajzodat és a motivációs leveledet 2025. január 5-én 24:00-ig küldd el az info@artemisszio.hu e-mail címre, a levél tárgya „Jelentkezés pénzügyi-irodai asszisztensnek” legyen, a mellékelt dokumentumok elnevezése pedig Vezetéknév Keresztnév_CV és Vezetéknév Keresztnév_Motivációs levél mintát kövesse. A kiválasztás menete folyamatos, és többfordulós.