A munkatárs főbb feladatai:
- Az Alapítvány általános működéséhez szükséges pénzügyi rendszerek működtetése,
- éves pénzügyi tervezés,
- cash flow készítés,
- eredmény-kimutatás,
- pénzügyi stratégia kialakítása,
- éves beszámoló készítése.
- Gondoskodás az Alapítvány üzleti könyveinek szabályszerű vezetéséről,
- kapcsolattartás a könyveléssel.
- Segítségnyújtás a projekt koordinátoroknak költségvetés-készítésben, pályázati beszámolókban.
Feltételek:
- közép vagy felsőfokú pénzügyi/gazdasági végzettség,
- legalább 3 év pénzügyi/gazdasági gyakorlat,
- az angol nyelv gyakorlati szintű ismerete és a civil szervezetek pénzügyi/gazdasági ügyeiben való jártasság.
Tervezett munkakezdés: 2013. szeptember.
Jelentkezés: az önéletrajzot és a motivációs levelet az info@artemisszio.hu címre kérjük küldeni 2013. július 14-ig.