A munkatárs főbb feladatai:

  • Az Alapítvány általános működéséhez szükséges pénzügyi rendszerek működtetése,
  • éves pénzügyi tervezés,
  • cash flow készítés,
  • eredmény-kimutatás,
  • pénzügyi stratégia kialakítása,
  • éves beszámoló készítése.
  • Gondoskodás az Alapítvány üzleti könyveinek szabályszerű vezetéséről,
  • kapcsolattartás a könyveléssel.
  • Segítségnyújtás a projekt koordinátoroknak költségvetés-készítésben, pályázati beszámolókban.

Feltételek:

  • közép vagy felsőfokú pénzügyi/gazdasági végzettség,
  • legalább 3 év pénzügyi/gazdasági gyakorlat,
  • az angol nyelv gyakorlati szintű ismerete és a civil szervezetek pénzügyi/gazdasági ügyeiben való jártasság.

Tervezett munkakezdés: 2013. szeptember.

Jelentkezés: az önéletrajzot és a motivációs levelet az info@artemisszio.hu címre kérjük küldeni 2013. július 14-ig.