A munkatárs főbb feladatai:

  • Az Alapítvány általános működéséhez szükséges pénzügyi rendszerek működtetése, éves pénzügyi tervezés, cash flow készítés, eredmény-kimutatás, pénzügyi stratégia kialakítása, éves beszámoló készítése.
  • Gondoskodás az Alapítvány üzleti könyveinek szabályszerű vezetéséről, kapcsolattartás a könyveléssel.
  • Segítségnyújtás a projekt koordinátoroknak költségvetés-készítésben, pályázati beszámolókban.

Feltételek:

  • közép vagy felsőfokú pénzügyi/gazdasági végzettség,
  • legalább 3 év pénzügyi/gazdasági gyakorlat,
  • az angol nyelv gyakorlati szintű ismerete és
  • a civil szervezetek pénzügyi/gazdasági ügyeiben való jártasság

Tervezett munkakezdés: 2013. szeptember.

Jelentkezés: az önéletrajzot és a non-profit szférában szerzett tapasztalatot részletező motivációs levelet az info@artemisszio.hu címre kérjük küldeni 2013. július 29-ig.