A munkatárs főbb feladatai:
- Az Alapítvány általános működéséhez szükséges pénzügyi rendszerek működtetése, éves pénzügyi tervezés, cash flow készítés, eredmény-kimutatás, pénzügyi stratégia kialakítása, éves beszámoló készítése.
- Gondoskodás az Alapítvány üzleti könyveinek szabályszerű vezetéséről, kapcsolattartás a könyveléssel.
- Segítségnyújtás a projekt koordinátoroknak költségvetés-készítésben, pályázati beszámolókban.
Feltételek:
- közép vagy felsőfokú pénzügyi/gazdasági végzettség,
- legalább 3 év pénzügyi/gazdasági gyakorlat,
- az angol nyelv gyakorlati szintű ismerete és
- a civil szervezetek pénzügyi/gazdasági ügyeiben való jártasság
Tervezett munkakezdés: 2013. szeptember.
Jelentkezés: az önéletrajzot és a non-profit szférában szerzett tapasztalatot részletező motivációs levelet az info@artemisszio.hu címre kérjük küldeni 2013. július 29-ig.