A munkatárs főbb feladatai:

  • Az Alapítvány általános működéséhez szükséges pénzügyi rendszerek működtetése, éves pénzügyi tervezés, cash flow készítés, eredmény-kimutatás, pénzügyi stratégia kialakítása, éves beszámoló készítése.
  • Gondoskodás az Alapítvány üzleti könyveinek szabályszerű vezetéséről, kapcsolattartás a könyveléssel.
  • Segítségnyújtás a projekt koordinátoroknak költségvetés-készítésben, pályázati beszámolókban.

Feltételek:

  • közép vagy felsőfokú pénzügyi/gazdasági végzettség
  • legalább 3 év pénzügyi/gazdasági gyakorlat
  • az angol nyelv gyakorlati szintű ismerete
  • a civil szervezetek pénzügyi/gazdasági ügyeiben való jártasság

Tervezett munkakezdés: 2013. október

Jelentkezés:

  • az önéletrajzot és a non-profit szférában szerzett tapasztalatot részletező motivációs levelet az info@artemisszio.hu címre kérjük küldeni 2013. szeptember 16-ig
  • az önéletrajzhoz kérjük, csatoljon releváns referencia leveleket vagy referenciát adó személyek elérhetőségeit