Főbb feladatok:
  • egyéni tanácsadások és tréning folyamatok előkészítése, kivitelezése és lezárása
  • a projekt adminisztratív feladatainak ellátása
  • a célcsoport munkaerő-piaci igényeinek felmérése, kapcsolattartás
  • partner szervezetekkel (forprofit és nonprofit) kapcsolatépítés és kapcsolattartás
  • folyamatos jelentés a projekt állásáról, szakmai beszámolók összeállítása
  • a projekt ütemezése szerinti megvalósítás a határidők betartásával
  • ügyfélfogadás szociálisan hátrányos helyzetű családokkal
  • a projekt által kínált szolgáltatások, illetve támogatások ügyfelek számára való közvetítése
Elvárások:
  • felsőfokú szakirányú végzettség (szociális munkás, szociálpedagógus, andragógia- munkavállalási tanácsadó szakirány, emberi erőforrás szakok)
  • egyéni esetkezelésben, illetve csoportmunkában szerzett szakmai gyakorlat
  • kiváló interperszonális kommunikációs és együttműködési készség
  • jó szervező készség
  • pontosság, precizitás
  • strukturált gondolkodás
  • szociális és társadalmi érzékenység
  • önálló és dinamikus munkavégzés
  • kiváló problémamegoldó képesség
  • felhasználói szintű számítógépes ismeretek
Előny:
  • munkanélküliekkel, valamint hátrányos helyzetű családokkal végzett egyéni esetkezelésben, illetve csoportmunkában szerzett szakmai gyakorlat
  • pályaorientációs munkában szerzett tapasztalat
Kérjük, hogy bérigény megjelölésével magyar nyelvű, fényképes önéletrajzát, és motivációs levelét küldje el: szcsao@segelyszervezet.hu Jelentkezési határidő: 2013. november 4.