A társadalmi változásért dolgozó szervezeteknek szükségük van olyan emberekre, akik felelősséget vállalnak a szervezet közös munkájáért és a csoportért mint közösség – őket tartjuk mi vezetőnek. A Közélet Iskolájában hiszünk abban, hogy a jól működő szervezetekben fontos a vezetői szerepvállalás, aminek a kereteit minden szervezet a maga képére tudja formálni. A képzésen közösen tanulunk arról, mit jelent egy alulról szerveződő csoportban vezetőnek lenni, hogyan építheted tudatosan a szervezetedet, hogyan kezeld koordinátorként a szervezet belső változásokat és a körülmények alakulását.

Neked szól ez a képzés, ha már csoportban dolgozol, és szeretnél koordinátorrá válni, ha már vezetsz is egy csoportot, és szeretnél másokkal közösen tanulva fejlődni ebben, vagy másokat támogatni a vezetővé válásban. Előnyben részesülnek azok, akik ketten jelentkeznek a csoportjukból vagy akik hátrányos helyzetű csoport tagjai.

Mikor? ÚJ IDŐPONT: 2024. november 30-december 1. (szombat-vasárnap) 10.00-18.00

Hol? Auróra közösségi ház (Budapest, Auróra utca 11. - akadálymentes helyszín)

Ha szeretnél részt venni, töltsd ki az oldal alján található jelentkezési lapot november 21-ig: https://forms.gle/C4eWnjdV4r9ypXQMA

A képzésen ilyen kérdésekről tanulunk interaktív módszerekkel:

  • Hogyan légy jó közösségi vezető? Milyen szerepeket jelenthet ez a te szervezetedben?
  • Hogyan segítheti a szervezet tagjai koordinátorrá válását?
  • Hogyan lehet tudatosan vezetni egy szervezetet a változásokon át?
  • Milyen nehézségei lehetnek a vezetői szerepnek?

A képzésen a részvétel ingyenes, de ha be tudod fizetni a 25.000 Ft/fő részvételi díjat vagy annak egy részét, hozzájárulsz ahhoz, hogy a képzéseink hosszú távon is mindenki számára elérhetőek legyenek.

A képzést tartják Kertész Anna (TASZ kommunikációs és magánadományozási vezetője) és Fernengel Ági (Közélet Iskolája)

Keress minket bátran, ha kérdésed van! www.kozeletiskolaja.hu, info@kozeletiskolaja.com, 06308717762

További programok: https://kozeletiskolaja.hu/kepzesek-es-esemenyek/