Elvesző információk, nem egyértelmű felelősségi körök, megakadó - vagy akár soha le nem záruló folyamatok: ezekre mind megoldást jelenthet egy online feladatkezelő!
A webináron az Asana online programot mutatjuk be, ahol az alábbi kérdéseken megyünk végig:
- Milyen problémákat oldhat meg, mire jó egy projektmenedzsment szoftver?
- Asana bevezetése kezdőknek - munkaszervezés, technikai részletek és az emberi oldal
- Hogyan használjuk jól? Keretek - lehetőségek és buktatók
Az alkalmat ajánljuk mindazoknak, akik azt érzik, hogy néha elvesznek a feladatok habjai közt, és a több munkatárs között megosztott feladatok szálai olykor összegubancolódnak, viszont nem érzik magukat otthon a technológiai eszközök között, és bizonytalanok abban, hogy eligazodnának egy online rendszerben.
Nem ígérjük, hogy minden kérdésre választ tudunk adni, de megmutatjuk, nekünk mi vált be!
Időpont: 2024. január 16. 14.00 -15.30-ig
Az esemény linkjét a regisztráltaknak közvetlenül küldjük.
A regisztrációhoz kérjük, töltsd ki az alábbi űrlapot!
A webinár szervezését a Holland Királyság Nagykövetsége támogatja.