A webinár során arra adunk választ, melyek azok a kötelező adminisztrációs vagy dokumentációs teendők, amelyet minden civil szervezetnek, minden évben el kell látnia. A feladatok áttekintése hasznos lehet azoknak is, akik azon gondolkodnak, hogy civil szervezetet alapítsanak, hogy lássák, mi vár rájuk, de működő civil szervezeteknek is érdemes eljönni, hogy tételesen végigvegyük a beszámolási, bejelentési, dokumentációs, nyilvántartás vezetési, stb. kötelezettségeket a számviteli, adózási és munkaügyi előírásokhoz kapcsolódóan.
Webinárt tartja: Gottgeisl Rita, adószakértő, könyvvizsgáló
augusztus 24., 14.00-15.00 - Készüljünk előre az szja 1% fogadás regisztrációra! Ingyenes webinár civil szervezeteknek - Jelentkezés lezárva
szeptember 28., 15.00-16.30 - Mi vár ránk, ha szervezetet működtetünk? Kötelező tennivalók működés során
október 11., 15.00-16.30 - 1% felhasználás, ellenőrzés - LINK
október 26., 15.00-16.30 - AZ adománygyűjtés adminisztratív, könyvelési vonatkozásai - események, merchandizing, stb. - LINK
november 30., 15-16.30 - Ellenőrzések, szabályzatok - mi a szabályzatok összefüggése a beszámolóval - LINK
A webinár szervezését a Holland Királyság Nagykövetsége támogatja.