Ahhoz, hogy egy civil szervezet sikeres legyen, elengedhetetlen tudnia, hogy működésének és tevékenységének milyen pénzügyi alapjai és feltételei vannak. Sokan úgy gondolják, a pénzügyi menedzsment nem más, mint hogy egy szervezet könyvelése rendben legyen. Pedig ennél sokkal többről van szó. A stabil, biztonságos, átlátható és fenntartható működés egyik kulcsa, hogy értsük, modellezni és tervezni tudjuk szervezetünk pénzügyeit.

A 2X3 órás képzés keretében a résztvevők elméleti és gyakorlati betekintést kapnak a pénzügyi menedzsment alapjaiba. Megmutatjuk, hogyan tervezhetjük és menedzselhetjük egy nonprofit szervezet pénzügyeit; áttekintjük a költségvetés készítésének és kiértékelésének folyamatát; bemutatjuk, miért van szükség ellenőrző mechanizmusokra egy szervezeten belül, és miért hasznos a cash-flow táblázat.

Kinek ajánljuk a képzést?
Olyan civil szervezeti szakembereknek, projektvezetőknek, akik szervezetükön belül pénzügyi menedzsmentért, pénzügyekkel kapcsolatos feladatokért avagy forrásteremtésért felelősek. Ezen kívül minden olyan önkéntesnek, képviseleti vezetőnek és szakmai vezetőnek, aki jobban át szeretné látni és megérteni a szervezetéhez kapcsolódó pénzügyi menedzsment folyamatokat, feladatokat.


A workshopot személyesen tartjuk a Mozaik Hubban. Részletek a regisztráció megerősítése után.
A helyszín akadálymentes. A workshop ingyenes, de regisztrációhoz kötött:
https://mozaikhub.hu/esemeny/penzugyimenedzsment232/

2X3 óra
1. alkalom: november 16. 16.00-19.00
2. alkalom: november 23. 16.00-19.00
Tréner: Berger Edit