2025. január 30. 10.00-13.00

Hogyan kell izgalmas sztorit készíteni a száraz hírekből? Milyen a jó sajtóközlemény és hogy lesz belőle megjelenés? Milyen büdzsével érdemes számolni, ha social média kampányról van szó? Mi köze egy online megjelent tartalomnak az offline célszámokhoz?

A workshopon résztvevők olyan alapvetéseket sajátíthatnak el, amik ma már elengedhetetlenek, ha valaki kommunikációval foglalkozik. A fókuszban a kommunikációs stratégiaépítés fontossága mellett az online megoldások, a social média és hírlevél állnak, de beszélni fogunk a kommunikációs eszköztár többi eleméről is.

A műhelymunka segít abban, hogy a résztvevő képes legyen megtervezni és magabiztosan kezelni a civil szervezet kommunikációs csatornáit és sajtókommunikációját. Gyakorlati ismereteket, biztos módszereket, a mindennapokban jól használható tudást ad. A cél, hogy a résztvevők meglássák azokat a lehetőségeket, amik már ott vannak a szervezet vonzáskörében, és hatékonyan a célok szolgálatába állítsák azokat.

A workshopot vezeti: Hering Orsolya kommunikációs szakértő és Laki Melinda kommunikációs tanácsadó.

Jelentkezési határidő: 2025. január 20.

Részvételi díj: 4.100 Ft/fő

A workshop minimum 8 fő jelentkezése esetén indul.

Regisztráció a workshopra: https://forms.gle/xqTvk75N8Es1dLZh8

Bővebb tájékoztatás: info@talentumonkentes.hu