A civileknek egyre több képességgel kell rendelkezniük, hogy el tudják érni azokat az embereket, akik a későbbi támogatóik lehetnek. A mai médiazajban nem lehet csak azzal kitűnni, hogy a szervezet és jó ügyet képvisel. Éppen ezért nem árt, ha a civil szervezetek tagjai folyamatosan képzik magukat és megtanulják például azt, hogyan lehet célzottan az ő közönségüket megszólítani, vagy hogyan tudják ellenőrizni, hogy elérte-e a kitűzött célt egy-egy kampányuk.
Az alábbi podcast adásunkban Szakács-Szekeres Juditot a Nem Adom Fel alapítvány kommunikációval foglalkozó munkatársát és Ormándlaki Balázst kommunikációs szakértőjét hallhatjátok. A beszélgetést Porkoláb Anikó, a NIOK Alapítvány munkatársa vezeti.
Hallgasd meg itt! >>
Ajánljuk vonatkozó cikkünket is a témában: A sikeres kommunikáció titka: merj mérni és változtatni!
Ha többet akarsz tudni a témában, javasoljuk az Online Kampány ingyenes és saját tempóban végezhető kurzust a Hive Mind közösség fejlesztésében, melynek magyar szakmai partnere a NIOK Alapítvány!
A podcast a Hive Mind támogatásával jött létre: a Hive Mind közösség célja a médiatudatosság fejlesztése: segít, hogyan ismerd fel a félretájékoztatást, hogyan szólítsd meg kritikus ügyekben is pozitívan az embereket, és hogyan legyél biztonságban a digitális világban. A Hive Mind közösség további magyar nyelvű podcastjait ezen a csatornán, angol nyelvű podcastjait pedig a Hive Mind csatornáján hallgathatod meg.