Munkakör: intézményvezető (magasabb vezető) a Magyar Vöröskereszt Budapest Fővárosi szervezet által fenntartott hajléktalanellátó intézményben (XIII. kerület)
Munkáltató: Magyar Vöröskereszt Budapest Fővárosi Szervezet
Leírás:
Az új munkatárs feladatai:
-
a hajléktalanellátó intézmény feladat-ellátásának megszervezése, irányítása
-
a munkatársak szakmai munkájának megszervezése, felügyelete és koordinálása a vonatkozó jogszabályi előírásoknak megfelelő módon
-
elkészíti, illetve aktualizálja a hatályos jogszabályok által előírt, az intézmény működéséhez szükséges dokumentumokat (Pl: Szakmai Program, egyéb szabályzatok stb.) és gondoskodik azok betartásáról, végrehajtásáról
-
adatszolgáltatás a fenntartó és egyéb hivatalos szervek felé
-
az intézményben folyó gazdasági tevékenység megszervezése, irányítása és ellenőrzése
-
az intézmény más szervek felé történő képviselete
-
forrásbővítés (pályázatfigyelés, pályázatírás, támogatók felkutatása, külső pénzügyi források keresése)
Pályázati feltételek:
-
befejezett felsőfokú szociális végzettség (diploma)
-
szociális szférában eltöltött legalább öt év szakmai tapasztalat
-
legalább egy-három év vezetői tapasztalat szociális szférában
-
vezetői készség
-
kiváló szervezőkészség
-
kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség
-
kiváló számítástechnikai ismeretek (szövegszerkesztés, táblázatkezelés, Power Point, internet-használat)
-
büntetlen előélet, 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
-
elvégzett szociális vezetőképzés és/vagy szociális szakvizsga megléte hajléktalanellátás témacsoportból
-
nonprofit szervezetnél szerzett tapasztalat,
-
nyelvismeret
-
B kategóriás jogosítvány
Bérezés: Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Közalkalmazottak jogállásáról szóló" 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.
Jelentkezés módja: allaspalyazat@voroskeresztbp.hu e-mail címen, a munkakör megjelölésével, részletes motivációs levéllel, részletes szakmai önéletrajzzal és a képesítést igazoló okiratok másolatával.
Kiválasztás módja:
A jelentkezőket kétfordulós interjún hallgatjuk meg. A második fordulóra kiválasztott jelölteknek szükséges az adott intézmény vezetésére, fejlesztésére vonatkozó szakmai terv elkészítése a megadott határidőre.
Jelentkezés határideje: 2020. szeptember 30.
Jelentkezés feltételei: a pályázati kiírásban megadott dokumentumok hiánytalan benyújtása
Kontakt: Halászvári Anita, személyügyi referens
Kontakt e-mail: allaspalyazat@voroskeresztbp.hu
Kontakt cím: 1051 Budapest, Arany János u. 31.
Munkába állás ideje: pályázati elbírálást követően
A pályázat kiírója fenntartja a jogot, hogy a pályázatot eredménytelennek nyilvánítsa.