Két vállalkozásfejlesztési programban is díjazott, innovatív üzleti terv megvalósításához keres az Egyesület operatív menedzsert. 2018-ban egy budapesti adománybolt és egy Pest megyében működő mozgóbolt kerül kialakításra, melyhez a szervezet a finanszírozáson felül szakma-specifikus mentorációt és befektetők szerzéséhez való támogatást is nyert.
FŐBB FELADATOK, MUNKÁK
- Árusítás feltételeinek megteremtése: üzlethelyiség és mozgóárusító eszköz kiválasztása és kialakítása; raktározás, készletgazdálkodás, logisztika szervezése; beszerzések lebonyolítása, stb.
- Boltok megnyitása és napi működtetése, munkaszervezet és munkafolyamatok kialakítása.
- Marketing, kommunikációs és értékesítési stratégia kialakítása.
- Vállalkozás képviselete az Egyesület vezetőségében, a vállalkozásfejlesztési programban, illetve egyéb fórumokon.
AZ ÁLLÁSHOZ TARTOZÓ ELVÁRÁSOK
Agilis, gyakorlatias, megoldás-orientált embert keresünk, akinek az életében ez a munka egy logikus következő lépés. Elvárás a vezetői tapasztalat megléte és az önálló, egy személyben történő munkavégzés. Jelentős előny a gazdasági, vállalkozói és még inkább a kereskedelmi vezetői tapasztalat, illetve az ezekhez kapcsolódó képzettség. Fontos továbbá a nyitottság, a különböző társadalmi rétegekkel való együttműködés és kommunikáció képessége. Kiemelten fontos a feladat iránti belső motiváció – kötődjön ez a motiváció akár a vállalkozás társadalmi jellegéhez vagy pusztán az üzletek felépítéséhez mint kihíváshoz –, hiszen ez elengedhetetlen a kétféle bolt felépítéséhez, működtetéséhez. Szintén fontos, hogy a jelölt képes legyen hasznosítani mindazt a háttértámogatást, amit az Egyesület, illetve a vállalkozásfejlesztési programok biztosítanak számára. A munka természetéből adódóan “B kategóriás” jogosítvány szükséges, a saját autó előny. Társadalmi vállalkozással és/vagy civil szervezeti munkával kapcsolatos tapasztalat előny.
AMIT KÍNÁLUNK
Ez a vállalkozás “már csak arra vár”, hogy belevágjanak és megvalósítsák. Az operatív menedzser gyakorlatilag megkap minden olyan támogatást, amit egy mai start-up / innovatív vállalkozási környezet biztosítani tud: induló tőkét, üzleti mentorációt, befektetői körhöz való hozzáférést, szervezeti hátteret. Emellett az Egyesület részéről egy elkötelezett, szakmailag felkészült és lelkes csapattal lesz alkalma dolgozni. Ha ez mind nem lenne elég, munkájának jelentős pozitív társadalmi hatása is lesz és hozzájárul a BAGázs Egyesület küldetésének megvalósításához.
JELENTKEZÉS RÉSZLETEI
Kérjük, küldje el önéletrajzát és motivációs levelét a bazar@bagazs.org email címre, és a tárgy mezőbe írja be, hogy “jelentkezés operatív menedzser pozícióra”. Az “álláshoz tartozó elvárásokból” adódóan a motivációs levélnek a jelentkezésben valós és komoly szerepe van. Kérjük, jelölje meg a munkába állásának lehetséges időpontját. A jelentkezéseket folyamatosan bíráljuk el, ahogy beérkeznek, amíg a megfelelő jelöltet megtaláljuk. Ideálisan a munkába állás időpontja: 2018. február 1.
Minden jelentkezőnek írásban visszajelzünk. Nincs kihatásunk az összes hirdetési felületre, kérjük, ellenőrizze weboldalunkon (http://www.bagazs.org/kik-vagyunk/karrier/), hogy betöltetlen-e még a pozíció.