A pozíció heti 40 órás, 1 éves határozott idejű (hosszabbítható) munkaszerződéssel tölthető be.
A munkavégzés helye: Budapest
A pozíció betöltése: legkorábban 2017. februártól megegyezés szerint

Főbb feladatok:

  • pályázatok formai ellenőrzése
  • kiértesítő levelek elkészítése, levelezések menedzselése
  • támogatási szerződések ügyintézése
  • adatbázisok és nyilvántartások kezelése
  • dokumentáció és adminisztráció kézben tartása
  • beérkező és kimenő levelek iktatása, iktatóprogram kezelése, szkennelés, postázás
  • irattározás
  • emlékeztetők készítése
  • közreműködés rendezvények megszervezésében

Elvárásaink:

  • középfokú végzettség
  • kiváló íráskészség
  • MS Office szoftverek (Word, Outlook, Excel) használatában gyakorlat; kiemelkedő táblázatkezelési ismeretek;
  • affinitás az informatikai alkalmazások, adatbázisok használata iránt;
  • megbízhatóság, felelősségteljes munkavégzés, csapatmunka
  • monotónia tűrés, precizitás

Előnyt jelent:

  • adminisztratív munkakörben szerzett tapasztalat
  • felsőfokú/felsőoktatási szakképesítés
  • középszintű angol nyelvtudás

Amit kínálunk:

  • korrekt, rendszeres jövedelem
  • fejlődést, tanulást támogató kultúra
  • pozitív munkahelyi légkör és kiváló irodai munkakörülmények
  • stabil szervezeti háttér

Magyar és angol nyelvű Europass formátumú önéletrajzát, valamint rövid, magyar nyelvű, bruttó fizetési igényt tartalmazó motivációs levelét folyamatosan, legkésőbb 2017. január 15-ig honlapunkon a http://www.tka.hu/allas címen várjuk, vagy az allas@tpf.hu email címre tudják küldeni. A beérkező pályázatok értékelése folyamatosan történik.

A Tempus Közalapítvány az Emberi Erőforrások Minisztériuma felügyelete alatt működő, több évtizedes szakmai múlttal rendelkező, közhasznú pályáztató szervezet, amely az általa kezelt programokon keresztül a legnagyobb mértékű mobilitást bonyolítja le Magyarországon, képzéseket nyújt az EU támogatások felhasználása témakörében, illetve tudásközpont szerepet tölt be.