A pozíció heti 40 órás, 1 éves határozott idejű (hosszabbítható) munkaszerződéssel tölthető be.
A munkavégzés helye: Budapest
A pozíció betöltése: legkorábban 2017. februártól megegyezés szerint
Főbb feladatok:
- pályázatok formai ellenőrzése
- kiértesítő levelek elkészítése, levelezések menedzselése
- támogatási szerződések ügyintézése
- adatbázisok és nyilvántartások kezelése
- dokumentáció és adminisztráció kézben tartása
- beérkező és kimenő levelek iktatása, iktatóprogram kezelése, szkennelés, postázás
- irattározás
- emlékeztetők készítése
- közreműködés rendezvények megszervezésében
Elvárásaink:
- középfokú végzettség
- kiváló íráskészség
- MS Office szoftverek (Word, Outlook, Excel) használatában gyakorlat; kiemelkedő táblázatkezelési ismeretek;
- affinitás az informatikai alkalmazások, adatbázisok használata iránt;
- megbízhatóság, felelősségteljes munkavégzés, csapatmunka
- monotónia tűrés, precizitás
Előnyt jelent:
- adminisztratív munkakörben szerzett tapasztalat
- felsőfokú/felsőoktatási szakképesítés
- középszintű angol nyelvtudás
Amit kínálunk:
- korrekt, rendszeres jövedelem
- fejlődést, tanulást támogató kultúra
- pozitív munkahelyi légkör és kiváló irodai munkakörülmények
- stabil szervezeti háttér
Magyar és angol nyelvű Europass formátumú önéletrajzát, valamint rövid, magyar nyelvű, bruttó fizetési igényt tartalmazó motivációs levelét folyamatosan, legkésőbb 2017. január 15-ig honlapunkon a http://www.tka.hu/allas címen várjuk, vagy az allas@tpf.hu email címre tudják küldeni. A beérkező pályázatok értékelése folyamatosan történik.
A Tempus Közalapítvány az Emberi Erőforrások Minisztériuma felügyelete alatt működő, több évtizedes szakmai múlttal rendelkező, közhasznú pályáztató szervezet, amely az általa kezelt programokon keresztül a legnagyobb mértékű mobilitást bonyolítja le Magyarországon, képzéseket nyújt az EU támogatások felhasználása témakörében, illetve tudásközpont szerepet tölt be.