A pozíció teljes állásban (heti 40 óra), 1 éves határozott idejű (hosszabbítható) munkaszerződéssel tölthető be.
A munkavégzés helye: Budapest
A pozíció betöltése: december eleje
Főbb feladatok:
- Beszerzések intézése (futárszolgálat, irodaszer, higéniai töltőanyagok)
- Nyilvántartások vezetése (raktár, selejtezendők, irodaszer, higéniai töltőanyagok stb.)
- Irattári rend kialakítása/fenntartása
- Partneradatbázis frissítése
- Tértivevények visszavezetése az iktatóprogramba
- Iktatás ellenőrzése (irattári jelek, iktatókönyvek)
- Titkársági folyamatok racionalizálása
- A napi szinten felmerülő operatív ügyek intézése
- Utazásszervezésben helyettesítés
- Levelek érkeztetése, iktatása, csoportadminisztrátori feladatokba besegítés
- Közreműködés adminisztrátoroknak szóló oktatási csomag kidolgozásában
Elvárásaink:
- középfokú végzettség
- Iratkezelési ismeretek
- min. 4 év munkatapasztalat releváns irodai/titkársági munkakörben
- alapfokú angol nyelvtudás
- jó kommunikációs készség szóban és írásban, elsősorban magyarul
- MS Office szoftverek (Word, Outlook, Excel) készségszintű használata
- megbízhatóság, felelősségteljes munkavégzés
- monotónia tűrés, precizitás
- problémamegoldó készség, megoldásra törekvés
Előnyt jelent:
- nonprofit, illetve pályázatkezelő szervezetnél szerzett munkatapasztalat
Amit kínálunk:
- korrekt, rendszeres jövedelem
- fejlődést, tanulást támogató kultúra
- Támogató munkahelyi légkör és kiváló irodai munkakörülmények
- stabil szervezeti háttér
Magyar és angol nyelvű, Europass formátumú önéletrajzát, valamint rövid, magyar nyelvű, bruttó fizetési igényt tartalmazó motivációs levelét 2017. november 30-ig honlapunkon a http://www.tka.hu/allas alatt található e-mail címen várjuk.