Pályázat azonosítója: „Magyar Vöröskereszt Békés vármegye – HR: 261/2024.”

 

Munkáltató: Magyar Vöröskereszt

 

Munkáltatói jogkör gyakorlója: Magyar Vöröskereszt főigazgatója

 

Munkavégzés helye: Békés vármegye és az ország egész területe

 

Munkaviszony jellege: Főállású, teljes munkaidős, határozatlan idejű vezető állású munkaviszony az Mt. alapján. A munkáltató fenntartja a jogot a törvényben meghatározott próbaidő alkalmazására.

 

A vármegyei igazgatói munkakör általános leírása:

  • A Magyar Vöröskereszt Békés vármegyei Szervezetének (továbbiakban Vármegyei Szervezet) irányításával, vezetésével kapcsolatos feladatok ellátása és az azzal járó mindennemű felelősség teljesítése.
  • A Vármegyei Szervezet alkalmazottai felett munkáltatói jogok gyakorlása.
  • A Vármegyei szervezeten belül Magyar Vöröskereszt alaptevékenységeinek biztosítása, feladatok operatív irányítása és gyakorlati végrehajtásának szervezése a területi szervezetek bevonásával.
  • A Vármegyei társadalmi testületek (közgyűlés, vezetőség) munkájának segítése, támogatása, döntéseik előkészítése, A vármegyei közgyűlés és a vezetőség határozatai végrehajtásának szervezése és irányítása.
  • A Magyar Vöröskereszt Országos döntéseinek végrehajtása, szükség esetén véleményezése, statisztikai jelentések, beszámolók készítése.
  • A Vármegyei Szervezet forrásbővítő tevékenységének koordinálása ,a szervezet részére érkező adományok és támogatások előírás szerinti felhasználása .
  • Bérgazdálkodói feladatkörben gazdálkodik az irányítása alá tartozó szervezeti egységek létszám-, bér- és költségkereteivel.
  • Hatósági és egyéb ellenőrzési jegyzőkönyvek csatolásával évente egy alkalommal (év végén), és szükség szerint év közben is, írásos tájékoztatást ad az Országos Igazgatóság részére.
  • Minden olyan feladatot ellát, mellyel a Magyar Vöröskereszt Főigazgatója megbízza, valamint a Magyar Vöröskereszt Szervezeti Működési Szabályzata előír a vármegyei igazgató részére.

 

Az igazgatóval szemben támasztott alapvető elvárások:

  • Büntetlen előélet és cselekvőképesség
  • Főiskolai vagy egyetemi végzettség
  • 2 éves vezetői gyakorlat
  • MS Office alkalmazása (Word, Excel, Outlook levelező rendszer) felhasználói szintű ismerete
  • „B” kategóriás Jogosítvány
  • Pro aktivitás

 

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • Tárgyalóképes angol vagy német nyelv ismerete
  • Nonprofit szervezetnél önkéntesként vagy munkavállalóként szerzett tapasztalat
  • Kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség
  • Szociális érzékenység, karitatív tevékenységben szerzett jártasság
  • Más civil szervezetek munkájának ismerete
  • A Magyar Vöröskereszt működésének ismerete

 

A jelentkezés feltételei:

  • Fényképpel ellátott-1 évnél nem régebbi önarcképes - részletes szakmai önéletrajz
  • Fizetési igényt is tartalmazó motivációs levél
  • Erkölcsi bizonyítvány
  • végzettséget igazoló bizonyítvány másolati példánya
  • A vármegyei szervezet működésével kapcsolatos szakmai program tervezet csatolása (max 2-3 oldal terjedelemben)

 

A pályázati anyag benyújtásának módja és határideje:

A pályázók jelentkezését a hr@voroskereszt.hu e-mail címen 2024.10.20. napjáig várjuk.

 

Kérjük jelentkezésén tüntesse fel a hirdetés azonosítóját. „Magyar Vöröskereszt Békés vármegye – HR: 261/2024.”

 

 

 

A pályázat elbírálásának rendje:

  • Kizárólag a jelentkezési határidőn belül, a A pályázati anyag benyújtásának módja és határideje” bekezdésben leírtaknak maradéktalanul megfelelőjelentkezések kerülnek elbírálásra.
  • A pályázatban kiírt feltételeknek legjobban megfelelő jelentkezők minimum kettő körös személyes meghallgatására kerül sor.
  • A pályázat eredményéről csak az interjúra behívott pályázókat tájékoztatjuk.
  • A pályázat kiírója fenntartja a jogot, hogy kellő számú-, vagy a meghatározott feltételeknek mindenben megfelelő jelentkező hiányában a pályázatot eredménytelennek nyilvánítsa.

 

A pályázattal kapcsolatban kontakt személy: Marczellné Tóth Anita humánerőforrás vezető

Elérhetősége: hr@voroskereszt.hu

Címe: 1051 Budapest, Arany János u. 31.

 

A munkába állás általános feltételei, legkorábbi időpontja:

-a munkavállaló személyi okmányainak, gépjárművezető engedélyének, iskolai végzettségét igazoló bizonyítványok eredeti példányainak bemutatása

-eredeti, 30 napnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány bemutatása

A munkába állás legkorábbi időpontja: 2024. november 25. vagy a pályázat elbírálását követően azonnal.