Munkáltató: Magyar Vöröskereszt Budapest Fővárosi Szervezete

Munkakör: Bér és társadalombiztosítási ügyintéző

Munkarend: teljes munkaidő

Munkaviszony típusa: határozatlan idejű, 3 hónap próbaidővel

Munkavégzés helye: 1051 Budapest, Arany János utca 31.

Az új munkatárs feladatai:

  • bérek és egyéb juttatások számfejtése, fix összegű (előlegek, bírói letiltás, kártérítés) és százalékos levonások (nyugdíj- és egészségbiztosítási járulék, magánnyugdíjpénztár, személyi jövedelemadó, munkavállalói járulék), betegszabadság, táppénz és családi pótlék, kiegészítő fizetés, bérpótlék, túlmunka, jutalom, prémium összegének figyelembevételével,
  • munkavállalók be- és kijelentése, és adatszolgáltatások a hatóságok felé,
  • a szervezetet terhelő befizetések (nyugdíj- és egészségbiztosítási járulék, egészségügyi hozzájárulás, munkavállalói járulék) összegének megállapítása,
  • bérszámfejtő lapok, bérfizetési jegyzékek, bérösszesítők, bérfeladások készítése,
  • a béreket érintő járulékok és befizetési kötelezettségek tekintetében nyilvántartások vezetése és bevallások készítése az adóhatóság felé,
  • a gazdasági osztály részére adatot szolgáltat a munkabér kifizetéshez, bérekhez kapcsolódó átutalásokhoz, valamint a könyvelési feladásokhoz,
  • kézi és számítógépes rendszerek segítségével nyilvántartás vezetése az alkalmazotti jelenlétről, szabadságról és túlórákról az alkalmazottaknak járó fizetés és juttatások kiszámítása céljából,
  • M30-as adatlapok és járulék igazolások kiadása a munkavállalók részére,
  • a biztosítottak társadalombiztosítási lapjainak, nyilvántartásának vezetése,
  • a társadalombiztosítási kötelezettségek teljesítéséhez szükséges adatok összegyűjtése és feldolgozása,
  • a kifizetett ellátásokról, adatokról nyilvántartás vezetése és igazolások kiállítása, valamint megküldése az illetékes társadalombiztosítási szerveknek,
  • az egyes ellátások iránti igények elbírálása, kiszámítása, számfejtése Kulcs-Soft program használatával
  • az üzemi balestek jellegének elbírálása, baleseti táppénz iránti igények intézése

Legfontosabb elvárások:

  • OKJ középfokú szakirányú szakképzettség,
  • 3 év szakmai tapasztalat,
  • a Munka Törvénykönyve, valamint a Közalkalmazottak jogállásáról való törvény alapos ismerete,
  • a jogszabályi változások nyomon követése,
  • párhuzamos feladatok kezelésének képessége, terhelhetőség,
  • erős szervező készség, pontosság,
  • jó kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség, határozott fellépés,
  • önálló munkavégzésre és csapatban történő munkára való képesség,
  • számítástechnikai ismeretek (world, erős excel, internet, outlook)

Előny:

  • civil szférában szerzett tapasztalat
  • referencia

Bérezés: megegyezés szerint

Jelentkezés feltételei: büntetlen előélet (erkölcsi bizonyítvány)

Referencia szám: MVK 1/2025

Jelentkezés módja: 2025. február 15-ig kaiservera@voroskeresztbp.hu címen, bér és társadalombiztosítási ügyintéző munkakör megjelölésével, részletes szakmai önéletrajzzal, motivációs levéllel, iskolai végzettséget igazoló dokumentum másolatával, valamint nyilatkozattal arra vonatkozóan, hogy az elbírálásban résztvevők a pályázat tartalmát megismerhetik.

Az a pályázó, aki a felsorolt dokumentumokat nem csatolja pályázati anyagához, kizárja magát a pályázati eljárásból.