Az új munkatárs feladatai:
- munkavállalók ki-és beléptetésének teljes körű szervezése és adminisztrációja,
- munkaszerződések, „tájékoztatók” elkészítése, kezelése,
- munkaköri leírások elkészítése,
- a dolgozók személyügyi anyagainak kezelése,
- folyamatosan végzi, figyelemmel kíséri, illetve aktualizálja a megbízási szerződéssel, valamint a határozott idejű munkaszerződéssel alkalmazott munkavállalók nyilvántartását és kezdeményezi a szerződések meghosszabbítását, módosítását vagy megszűntetését,
- próbaidők nyomon követése,
- megbízási szerződések elkészítése, kezelése,
- szerződésekhez kapcsolódó megbízási kifizetési lapok elkészítése a bérszámfejtés részére,
- kiállítja a vonatkozó jogszabályban előírt munkaviszony megszűnéséhez kapcsolódó „Jövedelemigazolást” a sorszámozott tömbben,
- gondoskodik a bérszámfejtés által elkészített munkaviszony megszűnésével, megszüntetésével kapcsolatos dokumentumok átadásáról a munkavállaló részére,
- nyilvántartások vezetése ki- és belépőkről,
- bérbesorolással kapcsolatos feladatok végzése,
- munkavállalók kérelmére munkáltatói igazolások elkészítése,
- munkavállalók éves szabadságának megállapítása,
- szabadság nyilvántartás (fizetett, fizetés nélküli, tanulmányi, egyéb),
- munkaidő jelentés havonkénti elkészítése bérelszámolás részére,
- gondoskodik az utazási igazolványok évenkénti kiállításáról az erre vonatkozó hatályos Kormány Rendelet (85/2007.[IV.25.]) alapján,
- munkavállalók tájékoztatása a jogaikról, illetve kötelességeikről,
- végzi a munkavállalók továbbtanulásával (tanulmányi szerződés megkötése) kapcsolatos ügyintézési tevékenységet,
- a Közép-magyarországi Regionális Munkaügyi Központ Kirendeltségei által a foglalkoztatás elősegítése keretében nyújtott támogatásokkal kapcsolatos dokumentumok kiállítása havonként, a támogatási időtartam, illetve a továbbfoglalkoztatás ideje alatt,
- az állománytábla aktualizálása, a MVK Pest Megyei Szervezet szervezeti, illetve munkaköri felépítésében bekövetkező változások nyilvántartáson való átvezetése,
- adminisztrációs feladatok, szükség esetén statisztikák készítése,
- jogszabályi változásokat nyomon követi,
- a munkaerő-toborzás során álláshirdetéseket, pályázati felhívásokat készít és jelentet meg különböző fórumokon,
- fogadja a pályázatokat, megszervezi az állásinterjúkat, a vezetői döntést követően értesíti a pályázókat a kiválasztásról,
- végzi a közalkalmazotti törvény hatálya alá tartozó munkavállalók besorolásának, illetményének aktuális változását,
- intézi a munkatársak nyugdíjba vonulásával kapcsolatos teendőket, szolgálati idő elismerési kérelmeket nyújt be,
- részvétel a munkatársak elismerési, illetve felelősségre vonási eljárásaiban,
- folyamatosan figyelemmel kíséri a munkakörébe tartozó feladatok jogszabályi változásait, melyekről a munkáltatói jogkör gyakorlásához szükséges mértékben tájékoztatást ad a megyei igazgató részére.
Legfontosabb elvárások:
- érettségi és legalább középfokú szakirányú végzettség,
- minimum 1 év munkaügyi területen szerzett szakmai gyakorlati tapasztalat,
- a Munka Törvénykönyvének és a Közalkalmazottak jogállásáról szóló törvénynek az ismerete, gyakorlati használata,
- önálló, pontos precíz munkavégzés,
- jó kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség, határozott fellépés,
- készség csapatmunkában történő részvételre,
- MS Office alkalmazása (Word, Excel, Outlook levelező rendszer) felhasználói szintű ismerete,
- pro aktivitás.
Előny:
- civil szervezetnél szerzett gyakorlat,
- pályázati programok elszámolásában szerzett gyakorlat,
- a Magyar Vöröskereszt tevékenységével kapcsolatos ismeretek, tapasztalatok.
Jelentkezés módja: hrpestmegye@voroskereszt.hu e-mail címen, részletes szakmai önéletrajzzal és (fizetési igényt is tartalmazó) motivációs levéllel.
Jelentkezés határideje: 2012. október 24.
Jelentkezés feltételei: magyar állampolgárság, büntetlen előélet (alkalmazásba vétel esetén, erkölcsi bizonyítvány)
Kontakt: Megyesi Judit
Kontakt e-mail: hrpestmegye@voroskereszt.hu
Munkába állás várható ideje: 2012. november 05.