A Magyar Vakok és Gyengénlátók Országos Szövetsége (MVGYOSZ) több mint egy évszázada képviseli és szolgálja országos szinten a magyar látássérült embereket. Érdekképviseleti munkáján túl számos szolgáltatással járul hozzá a vak és gyengénlátó emberek minden területet érintő egyenlő esélyű hozzáféréséhez. Az MVGYOSZ székhelye a Városligeti villasor egyik legszebb szecessziós épülete, a Sipeki-villa. A szervezet most a pénzügyi feladatok támogatásához keres munkatársat.

Feladatok

  • Beérkező számlák kezelése, könyvelési előkészítés, az utalványozás megtörténtének figyelemmel kísérése és a bizonylatok megőrzésének biztosítása.
  • Házipénztár kezelése.
  • Banki tranzakciók kezelése, adminisztrációja, elektronikus bankkivonatok nyomtatása, időrendbe történő rendezése, valamint a bankkártyás teljesítésekről készült összesítő bankkivonathoz való hozzárendelése és ezek átadása a könyvelés részére.
  • Dokumentumok szkennelése.
  • Nyilvántartások vezetése.
  • Kimutatások, riportok készítése.
  • Kapcsolattartás partnerekkel.
  • Szoros együttműködés a gazdasági vezetővel.
  • Az előírt időszakos leltározás időbeni megtörténtének felügyelete, intézkedés a felvett leltáreltérések rendezése ügyében. A kártérítés megállapítása tekintetében jelentéstétel a gazdasági vezető számára.
  • A selejtezés előkészítése, szabályszerű lebonyolításának biztosítása.
  • Részvétel a pénzügyi iratok archiválásában, selejtezésében.
  • Egyéb adminisztrációs és asszisztensi feladatok.

Elvárások

  • Pénzügyi, gazdasági végzettség vagy szakterületen szerzett tapasztalat
  • Precizitás, önállóság és megbízhatóság
  • MS Office (különösen Excel) magabiztos használata
  • Jó problémamegoldó képesség

 Előnyt jelent

  • Tapasztalat pénzügyi területen
  • RLB-60 ügyviteli szoftver ismerete
  • Megváltozott munkaképesség

Munkavégzés helye: 1146 Budapest, Hermina út 47.

 Jelentkezési határidő: 2025. március 31.

Kérjük, hogy amennyiben érdeklődik az állás iránt, bérigényét és szakmai önéletrajzát az info kukac mvgyosz.hu e-mail címre küldje el.