A Világszép Alapítvány állami gondoskodásban élő gyerekeknek ad érzelmi biztonságot, fejlődési lehetőséget, ezáltal valódi esélyt az önálló boldog életre. 2010 évi megalakulásunk óta folyamatosan és tudatosan fejlődünk, bővülünk. Büszkék vagyunk arra, hogy minden területen profi módon működünk, állandó pörgésben és kísérletező légkörben, összetartó csapattal, biztos pénzügyi háttérrel magunk mögött és még rengeteg megvalósítandó ötlettel ill. lehetőséggel magunk előtt.

Budapesti csapatunkba várjuk azt a részmunkaidős kollégát, aki átvenné HRBEST arany minősítéssel díjazott HR rendszerünk működtetését, és azzal segítené a terveink megvalósítását, hogy gondoskodik legfontosabb erőforrásunkról: 29 munkavállaló, 98 önkéntesünk és 35 egyéb szakemberünk jóllétéről.

Feladataid lesznek

  • keresések lebonyolítása, új munkatársak ill. önkéntesek be- (és néha) kiléptetése
  • motiváló juttatási csomag (anyagi és nem anyagi részének), évenkénti felülvizsgálata
  • képzési programok és támogató szolgáltatások (pl. szupervízió) szervezése
  • szervezetfejlesztési folyamatok koordinációja, javaslattétel elindításukra
  • Világszép extrák – pl csapatépítőink, ünnepeink – megszervezése
  • olyan HR folyamatok kialakítása, melyek elősegítik a jó munkahelyi légkör, és a motiváció fenntartását
  • és végül munkaügyi adminisztráció működtetése két kolléga és egy külsős bérszámfejtő segítségével

Téged várunk, ha

  • heti 20-25 órában számíthatunk rád (javarészt irodánkban)
  • van felsőfokú végzettséged, legalább 3-4 év HR területen szerzett tapasztalatod, (preferáltan HR BP vagy ehhez hasonló területen)
  • önállóan is tudsz dolgozni, a feladataidat proaktívan kezeled
  • a megoldandó problémákhoz nem megtántorodva, hanem kreatívan közelítesz
  • jó emberismerő vagy, könnyen tudsz másokhoz kapcsolódni
  • nem csak megérted, de észre is veszed a kollégák szükségleteit
  • a változó körülményekhez rugalmasan alkalmazkodsz, érzékeled a csapat dinamikáját
  • nyitott és bátor vagy az innovációkhoz

Amit mi tudunk adni neked

  • izgalmas szakmai kihívásokat
  • remek képzési lehetőségeket
  • egyszerű, de korrekt juttatási csomagot
  • rugalmas munkaidőt
  • támogató, jó hangulatú csapatot J

Hogyan jelentkezhetsz?

Az alábbi csomagot küldd el legkésőbb 2024. november 15-ig a marton.kriszta@vilagszepalapitvany.hu címre:

  • magyar nyelvű fényképes önéletrajz
  • egy, referenciát adó szakember elérhetősége
  • a fizetési igényed
  • motivációs levél helyett egy rövid, 2-3 perces videó, melyben mutatkozz be 3, számodra nagyon fontos és/vagy rád nagyon jellemző szó vagy kifejezés segítségével - meséld el, miért ezeket választottad, ill. miért ezek mutatnak be téged a legjobban. (A kiválasztás során elsősorban a videó tartalmára és nem a felvétel minőségére, képi/hangi/háttér, stb. elemeire helyezzük a hangsúlyt. Téged szeretnénk jobban megismerni!)

Ha kérdésed van, keress minket bátran a fenti e-mail címen.

Az adat kezelési szabályzatainkat és átláthatósági dokumentumainkat itt találod:

https://vilagszepalapitvany.hu/atlathatosag/