A tervezett program:

  • 16-16.10 Regisztráció
  • 16.10-16.15 Köszöntő – Budapesti Civil Információs Centrum részéről;
  • 16.15-17.00 Általános NEA pályázati ismeretek: NEA pályázatok lebonyolítása és elszámolása – előadó: Fáy Ramóna tanácsadó (Innopod Solutions Kft)
  • 17.00-17.30 Kérdések és válaszok;
  • 17.30-18.00 Személyes tanácsadás;

A programon és a személyes tanácsadáson való részvétel kizárólag előzetes regisztráció alapján lehetséges.
Szervezetenként 1 fő regisztrációját tudjuk elfogadni a terem befogadó képessége miatt!
Speciális igényét (pl.: jelnyelvi tolmács) a rendezvényt megelőző héten szerdáig kérjük, előre jelezni szíveskedjék!

További kérdéseivel keressen bennünket az alábbi elérhetőségeken:

Mráz-Horváth Edina és Bódi Gábor
Budapesti Civil Információs Centrum
06-1/479-5297 vagy a 0620/445-4105-ös telefonszámokon, valamint a cic@szazadveg.hu email címen.

A változtatás jogát fenntartjuk.