A kiadvány tartalomjegyzéke:
A második év — Szauer Péter, a Summa Artium elnöke
TANULMÁNY
Fesztiválok a célkeresztben — Miért érdemes művészeti fesztiválokat szponzorálni? A hazai művészeti fesztiválok minőségéről, közönségéről és marketing értékéről, valamint a gyakorló szponzorok véleményéről — Hunyadi Zsuzsa
HÉT FONTOS PÉLDA
Hogy volt? Hogy van most? — mecenatúra és szponzoráció a Westelnél és T-Mobile-nál —G. Németh György — Liptay Gabriella
Az Antenna Hungária Rt. és a „Zempléni Fesztivál” — László Géza
Az MKB Bank és a kultúra támogatása — Értékek teremtése, értékek megerősítése — Müller János
A Strabag Festészeti Díj múltja és jelene — Appelshoffer József
A Mirai Interactive és a kultúra-támogatás — interaktív Dürer kiállítás a Szépművészeti Múzeumban — Szeszlér Vera
E.ON Hungária — Energia a kultúráért — Kovács Ildikó
Gyermekkoncertek egy buszvállalat támogatásával Angliában — egy tízéves, kölcsönösen előnyös együttműködés részleteiről — Mari Márkus Gömöri
MI MICSODA a magyar kultúra finanszírozásában?
KI KICSODA a magyar kultúra finanszírozásában? — Szponzorok, mecénások, politikusok, közvetítők, tisztviselők, kutatók
KI VOLT KICSODA a magyar kulturális élet hajdani támogatói, mecénásai
KULTURÁLIS DÍJAK — az üzleti élettől és viszont
GLOSSZÁRIUM
UTÓSZÓ
Tárgyszerűen a Summa Artium első igazi évéről — Arnold István
„A hét halálos bűn” — avagy mitől óvakodjon egy józanul vezetett cég, a kultúra támogatásával kapcsolatban — Török András