Úgy érezzük, hogy a LogMeInnek lehetősége van, hogy egyedülálló és értékes segítséget nyújtson ebben az időszakban.

A LogMeInnél már végigkövettük, hogyan zajlottak le ezek a folyamatok Ázsiában, ahol néhány termékünk kihasználtsága majdnem megkétszereződött az elmúlt hetekben. A napokban pedig kiugró kihasználtságot láttunk a világ más régióiban is, ahogyan a koronavírussal kapcsolatos tudatosság és veszély egyre növekedett.

Úgy érezzük, hogy a LogMeInnek lehetősége van, hogy egyedülálló és értékes segítséget nyújtson ebben az időszakban. Éppen ezért, kiemelt prioritásunkká tettük, hogy támogassuk ügyfeleinket alkalmazottaik egészségének és üzleti érdekeik megóvásában, miközben segítjük a bővebb társadalmi védekezést is.

A frontvonalban dolgozóknak a Rendkívüli Távmunka Támogatás (Emergency Remote Work Kit) keretében azonnali hatállyal három hónapos ingyenes hozzáférést biztosítunk bizonyos LogMeIn termékekhez, amelyek megoldást biztosítanak a virtuális megbeszélések és videókonferenciák megszervezésére, internetes képzések és virtuális rendezvények lebonyolítására, a távoli IT support és távoli elérés biztosítására. 

Például a "Meet" Rendkívüli Távmunka Támogatás keretében szervezetszintű hozzáférést biztosítunk a GoToMeeting termékünkhez három hónapon keresztül. A támogatásra jogosult szervezetek köre: 

  • egészügyi és oktatási intézmények, 

  • kormányzati, önkormányzati szervek és 

  • nonprofit szervezetek.

A fentiek mellett elkezdtük összegyűjteni azokat az angol nyelvű anyagokat, amelyek segíthetnek a távmunkára történő átállásban. 

Az elkövetkező napokban és hetekben folyamatosan frissíteni fogjuk az itt összegyűjtött anyagokat és a LogMeIn csapat és más szakértők munkájával is bővítjük. Ha többet szeretnél tudni, látogass el a TávmunkaTudásközpontunkba.

 logmein.hu