A LogMeInnél már végigkövettük, hogyan zajlottak le ezek a folyamatok Ázsiában, ahol néhány termékünk kihasználtsága majdnem megkétszereződött az elmúlt hetekben. A napokban pedig kiugró kihasználtságot láttunk a világ más régióiban is, ahogyan a koronavírussal kapcsolatos tudatosság és veszély egyre növekedett.
Úgy érezzük, hogy a LogMeInnek lehetősége van, hogy egyedülálló és értékes segítséget nyújtson ebben az időszakban. Éppen ezért, kiemelt prioritásunkká tettük, hogy támogassuk ügyfeleinket alkalmazottaik egészségének és üzleti érdekeik megóvásában, miközben segítjük a bővebb társadalmi védekezést is.
A frontvonalban dolgozóknak a Rendkívüli Távmunka Támogatás (Emergency Remote Work Kit) keretében azonnali hatállyal három hónapos ingyenes hozzáférést biztosítunk bizonyos LogMeIn termékekhez, amelyek megoldást biztosítanak a virtuális megbeszélések és videókonferenciák megszervezésére, internetes képzések és virtuális rendezvények lebonyolítására, a távoli IT support és távoli elérés biztosítására.
Például a "Meet" Rendkívüli Távmunka Támogatás keretében szervezetszintű hozzáférést biztosítunk a GoToMeeting termékünkhez három hónapon keresztül. A támogatásra jogosult szervezetek köre:
-
egészügyi és oktatási intézmények,
-
kormányzati, önkormányzati szervek és
-
nonprofit szervezetek.
A fentiek mellett elkezdtük összegyűjteni azokat az angol nyelvű anyagokat, amelyek segíthetnek a távmunkára történő átállásban.
-
Egy korábbi blogposzt azoknak, akik először dolgoznak távmunkában: https://blog.gotomeeting.com/8-simple-tricks-stay-focused-working-remotely
-
Cikkünk, ami egy teljesen virtuális munkahely kihívásaiba adott bepillantást: https://www.goto.com/blog/connect/understanding-the-challenges-of-a-fully-remote-workforce
Az elkövetkező napokban és hetekben folyamatosan frissíteni fogjuk az itt összegyűjtött anyagokat és a LogMeIn csapat és más szakértők munkájával is bővítjük. Ha többet szeretnél tudni, látogass el a TávmunkaTudásközpontunkba.