Nonprofit szervezetek vezetőiként mindannyian arra törekszünk, hogy egy jobb jövőt építsünk. Gyakran a sürgető feladatokra és a gyors eredményekre koncentrálunk, ezért kevés időt fordítunk olyan fontos területekre, mint a kuratórium vagy tanácsadó testület fejlesztése és az adománygyűjtési stratégia megtervezése.

Ez a webinár segít, hogy olyan kuratóriumot vagy tanácsadó testületet építs, amely jelentős támogatást tud biztosítani szervezetednek. A 2 órás program gyakorlati példákon keresztül mutatja meg, hogyan vonhatsz be releváns támogatókat és magas presztízsű személyeket, és hogyan érhetsz el kiemelkedő eredményeket ezekkel az együttműködésekkel.

A webinárra elsősorban nonprofit szervezetek vezetőit várjuk. Lehettek kisebb, nagyobb, tapasztaltabb, vagy új szervezet is.  

Témák:

  1. Hogyan kezdjünk neki?
  2. Hogyan találjuk meg és vonjuk be a megfelelő kuratóriumi vagy tanácsadó testületi tagokat?
  3. Hogyan dolgozzunk együtt a kuratóriummal, hogy konkrét eredményeket érjünk el?
  4. Elvárások és visszajelzések kommunikációja.

Mit kapsz a részvétellel?

  • Egyértelmű áttekintést a teljes folyamatról.
  • Világos képet arról, hogy milyen szerepek és feladatok tartoznak az egyes folyamatokhoz a szervezetedben.
  • Tisztán látod majd, mit és hogyan kérj azoktól, akiket szeretnél meghívni.
  • Jobban megérted a kuratóriumi vagy tanácsadó testületi tagok motiválásának, elkötelezésének módszereit.
  • Egy keretet, amely segít eldönteni, mikor érdemes jelentős hozzájárulást kérni nagy presztízsű személyektől.
  • Egy kész ‘munkaköri leírást’ a kuratóriumi vagy tanácsadó testületi tagok számára.

 

Dátum: 2025. január 29. 14-16 (online)

Előadó: Mădălina Marcu

Az előadás angol nyelven lesz

Jelentkezési határidő: 2025.01.27. 

A masterclass ára: bruttó 12 700 Ft

A regisztrációval vállalod, hogy a képzés előtt 24 órával befizeted a részvételi díjat, a webinár Zoom linkjét ezután küldjük meg neked. A regisztrációkor megadott email címre 3 napon belül küldünk egy számlát, amelynek befizetésével tudod véglegesíteni jelentkezésedet.

Csatlakozz, és tanuld meg, hogyan erősítheted meg szervezetedet egy elkötelezett és hatékony kuratóriummal vagy tanácsadó testülettel!

 

Az előadóról:

Mădălina Marcu több mint 20 éves tapasztalattal rendelkezik az adománygyűjtés, a filantrópia és a vállalati társadalmi felelősségvállalás területén. Az ARC Romania fejlesztési igazgatója és a Romániai Fundraising Iskola egyik kezdeményezője, aki szenvedélyesen hisz a filantrópiában, mint a társadalmi változások hatékony eszközében. Pályafutása során számos nemzeti és nemzetközi szervezettel, kormányzati hatóságokkal, vállalatokkal és magánadományozókkal dolgozott együtt.