A kampány vasárnap egész napos műsorfolyammal zárult a Duna, a Duna World és az M5 kulturális csatornán.
Papp Dániel, az MTVA vezérigazgatója elmondta: a közszolgálati médiának fontos vállalása, lehetősége és kötelessége is, hogy advent időszakában felhívja a figyelmet a szeretetre, a segítségre és azokra a szervezetekre, amelyek erre érdemesek.
Kiemelte: ez olyan misszió, amelyet nemcsak elkezdtek és folytattak, hanem a jövőben is az akció mellé állnak. Hozzátette: a Jónak lenni jó nemcsak erről az egy napról szól, hanem a közmédia munkatársainak sok hétnyi munkája van benne, amelyért köszönet illeti őket.
Somogyvári Zsolt, a Peter Cerny Alapítvány szakmai vezetője a műsor zárásakor elmondta: ennek a napnak az óriási eredménye, hogy munkatársaikat a gépkocsivezetőktől a szakasszisztensekig megismerték az emberek.
„Jólesik az az elismerés és szeretet, ami árad felénk, és ezt éreztük mindannyian” – tette hozzá.
Az összegyűlt pénzből egyebek mellett egy vagy két mentőautót fognak lecserélni, biztosan beszerzik a magas frekvenciás lélegeztetőgépet, és lehetőségük nyílik arra is, hogy a kampányban felajánlott négy inkubátor mellé további újakat szerezzenek be.
A műsorban elhangzott, hogy az adományvonal még él, és év végéig megvásárolhatók azok a tárgyak, amelyek még nem keltek el.
forrás: veol.hu