A márka fogalmát sokáig elsősorban a piaci szférához, különböző vállalkozásokhoz és termékekhez kötöttük, holott a márkák az élet rengeteg területén vannak jelen; művészet, sport, oktatás, turizmus (ld. társulatok, sportcsapatok, oktatási intézmények, városok, stb.). És talán azzal sem árulunk el titkot, hogy márkáknak a civil szervezetek életében is legalább ennyire fontos szerepe van; azáltal, hogy beazonosíthatóvá teszi szervezetünket, ismertsége befolyással van adománygyűjtésének sikerességére is.
Tagunk, Cseh Balázs a Magyar Élelmiszerbank Egyesület elnöke szervezete példáján keresztül mutatja be, miképpen lehet egy civil szervezetnek hatásosan felépítenie a brandjét, és sikeresen kommunikálnia üzenetét széles körben (lehetséges egyéni adományozók, cégek, hatóságok, stb. felé); és ez hogyan kapcsolódik az adományszervezési munka sikeréhez.
Ahogyan az elmúlt alkalommal, az est ezt követő részében vitatnánk meg kisebb csoportokban, hogyan alkalmazhatók a hallottak saját szervezetünkre.
Ízelítőül pedig a legközelebbi alkalmak időpontjai és tervezett témái:
december 13.: Karácsonyi Különkiadás: A győztes mindet visz Pitch; 2013-as közösségi fundraising naptár készítése; kisajándék készítés – fundraising doboz- és a hozzá kapcsolódó 2013-as újévi fogadalom megtétele.
január 10.: Év nyitó klubestükön az Afrikáért Alapítvány “Hagyj Nyomot Afrikában” című innovatív adománygyűjtési kampány stratégiáját és módszereit mutatja be az alapítvány vezetője, France Mutombo Tshimuanga.
(A helyszín megközelítése: tömegközlekedéssel a 3-as metró Kálvin tér megállójától a Ráday utcán lesétálva, az Erkel utca és a Ráday utca sarkán.
Gépkocsival a környező utcákban lehet parkolni (este 20h-ig 400 Ft / óra), kerékpár biztonságos elhelyezésére az épület udvarán van lehetőség.)
További információk a Facebook-on