• 2012. december 1-jétől a gyors és kényelmes adományozási forma az Invitel ügyfeleinek is elérhető.
  • Az Invitel a jövőben saját keretein belül is szeretne segítséget nyújtani a helyi szervezeteknek, hogy minél hatékonyabban kihasználhassák az új adományvonal kínálta lehetőségeket.

Budaörs, 2013. február 19. – A korábbi telefonos adományozást teszi átláthatóbbá és szervezettebbé az elmúlt év őszén indult Adhat Vonal, mellyel egy olyan gyors és kényelmes, mindenki számára könnyen elérhető adományozási rendszer jött létre, amely elősegíti a hazai adományozási kultúra és a civil társadalom fejlődését. A kezdeményezéshez az Invitel tavaly december elején csatlakozott és mindössze három hónap alatt, több mint 5000 telefonhívással közel másfél millió forint gyűlt össze az Invitel ügyfeleinek adományaiból. Az Invitel az ország számos területén helyi szolgáltatónak számít. Éppen ezért fontos számára a szolgáltatási területén induló kezdeményezések, illetve karitatív munka támogatása, amelynek egyik legszervezettebb módja az Adhat Vonal.

„Fontos volt számunkra, hogy minél hamarabb mi is bekapcsolódjunk a kezdeményezésbe, esélyt adva ügyfeleinknek és a civil szervezeteknek, hogy egymásra találjanak. Az Adhat Vonalnak köszönhetően helyi szinten, átláthatóan és gyorsan tudnak ügyfeleink pozitív társadalmi változást elérni. Nagy eredménynek tartom, hogy mindössze három hónap alatt közel 1,5 millió forint gyűlt össze és ezúton is szeretném megköszönni ügyfeleinknek a rajtunk keresztül küldött adományokat” – mondta Liptay Gabriella, az Invitel kommunikációs igazgatója.

Még többet segít az Invitel
A civil szervezetek közül elsősorban azok lehetnek sikeresek az Adhat Vonallal, akik hatékonyan tudják aktivizálni lehetséges támogatóikat. Az Invitel éppen ezért a jövőben szeretne még több teret és lehetőséget adni – kiemelten is – a saját szolgáltatási területén működő szervezeteknek a bemutatkozásra, hogy a cég ügyfelei minél szélesebb körben megismerjék a helyi szintű kezdeményezéseket és a támogatható karitatív programokat.

Így működik az Adhat Vonal
Az Adhat Vonal gyors és kényelmes, mindenki számára elérhető adományozási rendszer, amely nagymértékben hozzájárul a hazai adományozási kultúra és a civil társadalom fejlődéséhez. A négy nagy országos szolgáltató (Invitel, Magyar Telekom, Telenor Magyarország, Vodafone Magyarország) illetve a Nonprofit Információs és Oktató Központ (NIOK) Alapítvány együttműködésének köszönhetően a programhoz csatlakozott adománygyűjtő szervezetek mindegyike – jelenleg 62 civil szervezet – ugyanolyan feltételekkel tud adományokat gyűjteni. Az adományozóknak nem kell mást tenniük, mint felhívni a 13600-as telefonszámot, majd a kiválasztott szervezet kódjának megadásával 250 Ft juttatható el a nonprofit szervezeteknek. A www.adhatvonal.hu honlapon megtalálható a programban részvevő szervezetek bemutatkozója és az érdeklődők az adománygyűjtés céljáról is olvashatnak.