Azokat a lépéseket írják le, amiket a célunk elérése érdekében meg kell tennünk. Meghatározásuk segít összeszedni mindent, amit tennünk kell a céljainkért.
Például:
Egy kreatív ügynökséggel együtt olyan videót készítünk, amelyben fiatal lányok mutatják be, hogy az ivás visszataszító. Ezt a videót feltöltjük majd a YouTube-ra, és egy telefonszámot is mutatunk majd benne, amit azok hívhatnak, akik segítséget szeretnének kérni az alkoholról való leszokásban.
Néhány tevékenység, amiket meg kell csinálnunk:
- Keresni egy kreatív ügynökséget a videóhoz
- Írni egy forgatókönyvet az ügynökséggel
- Toborozni fiatal lányokat a videóhoz
- Megszerkeszteni a videót, hogy biztosan fel lehessen tölteni a YouTube-ra
- Létrehozni egy YouTube csatornát
- Létrehozni a telefonszámot
- Moderálni a YouTube videót
- Kezelő munkatársat kijelölni a telefonvonalhoz
- Írásban vezetni a hívások számát
- Írásban vezetni a nézettség alakulását
Kampányszervezés cikksorozat:
Hogyan határozzuk meg a közönségünket?
Határozzuk meg pontosan a tevékenységeket!
Hogyan mérjük az elköteleződést?
A cikk részlet és kivonat a "Radical Awareness Game Engagement" (RAGE)/Game Changer projekt keretében kidolgozott angol nyelvű útmutatóból, amelyet az RNTC és a Techsoup Europe által vezetett konzorcium készített. A projektet támogatta az Európai Unió Internal Security Fund – Police.